logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w styczniu 2021

  PR 22.02.2021, przeczytano 137 razy
ilustracja

Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Tuż za nim powrót do epoki PRL-u i... reklama kolekcji kultowych ciężarówek z tamtych czasów wydawnictwa De Agostini. Podium zamyka spot Biedronki, prezentujący program wsparcia rodziców nowo narodzonych dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-styczniu-2021,390302,artykul.html

Reklama Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej, która prezentuje nową ofertę internetu stacjonarnego i bezprzewodowego wraz z telewizją, otwiera styczniowy ranking YouTube Ads Leaderboard. Internet przez 6 miesięcy za 0 zł z telewizją PLAY NOW TV! to propozycja sieci komórkowej, w ramach której abonenci uzyskać mogą dodatkowe benefity przy zakupie usługi PLAY NOW TV. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Grandes Kochonos, za zakup mediów - dom mediowy Mediacom.

Drugie miejsce to sentymentalny powrót do minionych czasów PRL-u wraz z wydawnictwem De Agostini. Popularne wydawnictwo, kierujące swoją ofertę do hobbystów w spocie Kultowe ciężarówki z epoki PRL-u - De Agostini zachęca do prenumerowania serii, która pozwoli na poznanie historii aż 80 pojazdów.

Na trzecim miejscu znalazła się reklama Biedronki Bezpłatna paczka powitalna Dada dla Twojego maluszka - 60000 powitalnych dzieci!. Przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska wideo  celebruje sukces programu Dada Club. Ze spotu dowiadujemy się, że w minionym roku aż 60 tysięcy rodziców noworodków otrzymało produkty niezbędne w pierwszych dniach życia dziecka w ramach paczki powitalnej. Biedronka zachęca także do wzięcia udziału w kolejnej edycji akcji w 2021 roku.  Za zakup mediów dla sieci dyskontów odpowiadała agencja Wavemaker.

Czwartą lokatę styczniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajął materiał informacyjny #SzczepimySię promujący akcję szczepień przeciwko COVID-19. Przygotowane przez Kancelarię Premiera krótkie wideo przybliża plany rządu dotyczące walki z pandemią w najbliższym czasie i zachęca do podjęcia odpowiedzialnej decyzji w tym zakresie. Ranking zamyka wideo zatytułowane Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, które popularne na YouTube było także w grudniu. Marka IKEA ponownie opowiada o ważnych problemach w przystępny sposób. Tym razem w reklamie widzimy wielkie resztki jedzenie prześladujące chłopca, którego rodzina w czasie świąt zmarnowała dużo jedzenia. IKEA zachęca do podjęcia działań, aby zredukować ilość takich odpadów.

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764