logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w styczniu i lutym 2020

  PR 12.03.2020, przeczytano 775 razy
ilustracja

Zarówno w styczniu, jak i lutym pierwsze miejsca zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęły spoty serwisu ogłoszeniowego OLX. Oba filmy prezentują ważne społecznie tematy: smogu oraz oszustw na platformach zakupowych. Jednak robią to w sposób, który sprawia, że były to najchętniej oglądane reklamy na polskim YouTube. Oto zestawienie YouTube Ads Leaderboard za styczeń oraz luty 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-styczniu-i-lutym-2020,386044,artykul.html

Styczeń pod kątem reklamy na YouTube upłynął pod znakiem kampanii OLX Polska przeciwko smogowi, promującej dbanie o jakość powietrza, którym oddychamy. W edukacyjnym klipie OLX.pl prezentuje: T-raperzy znad Wisły - Antysmog song występuje słynna grupa komediowa T-Raperzy Znad Wisły, którzy tym razem wykonują piosenkę poruszającą temat zagrożeń związanych ze smogiem i przedstawiającą wskazówki dotyczące działań antysmogowych. Teledysk nawiązuje do kultowych w latach 90-tych teledysków grupy poprzez zastosowane efekty, stroje czy proporcje ekranu, a także charakterystyczny sposób wykonania utworu.

Kolejne miejsca styczniowego zestawienia należą do reklam RTV EURO AGD, które prezentują dane techniczne oraz zalety nowych produktów: smartfona Xiaomi Mi Note 10 oraz smartwatchy: Garmin Vivoactive 4S i Forever ForeVive SB-320. Zestawienie zamyka zagraniczny spot nowego modelu Lamborghini Huracán EVO RWD: rewind to rear wheel drive.

Listę topowych reklam w lutym także otwiera spot OLX Polska, tym razem z serii Zdarzyło się najlepszym, apelującej o zachowanie czujności w sieci. W filmie z udziałem Janusza Chabiora oraz Jana Frycza przedstawiona została postać “hipotetycznego Radka” - odnoszącego sukcesu kardiochirurga, który jednak nie przestrzegał zasady ograniczonego zaufania w stosunku do sprzedawców w serwisach ogłoszeniowych. Reklama ma zwracać uwagę na problem oszustów oferujących towary za darmo, ale proszących o opłacenie kosztu ich przesyłki do nowego nabywcy. W ten sposób zarabiają spore sumy od naiwnych klientów, oczywiście nigdy nie wysyłając “sprzedanych” przedmiotów.

Drugie miejsce lutowego zestawienia zajął zwiastun gry Fortnite – Sezon 2 w Rozdziale 2 | Ściśle tajny zwiastun premierowy, wprowadzający widzów w świat rozgrywki. Trzecie zaś to spot LOTTO Szybkie 600 - się gra, się ma! z udziałem tańczącego  Michała Milowicza, który wykonuje wpadającą w ucho piosenkę. Reklama przedstawia zasady nowej gry LOTTO Szybkie 600, która zadebiutowała 31 stycznia.

Podium zamykają dwie kolejne reklamy OLX przygotowane w ramach serii Zdarzyło się najlepszym, za kreację której odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Czwarte miejsce lutowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard to spot Zdarzyło się najlepszym #2, w którym Jan Frycz wciela się w postać pani Bożenki, a przedstawiona historia przestrzega przed płatnością z góry za przedmioty pochodzące z niesprawdzonych źródeł. Jedna z kolejnych odsłon serii, czyli Zdarzyło się najlepszym #4 to natomiast prośba o dokładne sprawdzenie mieszkania lub pokoju przed jego wynajęciem (i przekonanie się, czy oferowane mieszkanie w ogóle istnieje!) ukazane w formie zabawnego dialogu pomiędzy Januszem Chabiorem a studentem Tomkiem, czyli oczywiście Janem Fryczem.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764