logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard we wrześniu 2021

  PR 15.10.2021, przeczytano 951 razy
ilustracja

Gang Swojaków w zawrotnym tempie podbija YouTube, zajmując dwie czołowe pozycje wrześniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Podium zamyka zaś Media Expert z reklamą urodzinową. Co jeszcze znalazło się w zestawieniu? Tradycyjnie reklama Play, chociaż to do zwycięzcy lipcowego zestawienia należy tym razem przedostatnie miejsce na liście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-we-wrzesniu-2021,393375,artykul.html

We wrześniu zestawienie YouTube Ads Leaderboard zostało zdominowane przez… pluszaki, i to nie byle jakie. Nowe zabawki Biedronki podbiły serca nie tylko kupujących, ale i użytkowników YouTube, którzy w ubiegłym miesiącu najczęściej oglądali spoty reklamowe właśnie z ich udziałem. Gang Swojaków nie tylko zabiera nas w podróż po Puszczy Białowieskiej i Słowińskim Parku Narodowym, ale też przekazuje pozytywne wartości, takie jak niesienie pomocy innym. Jak widać, kolorowe reklamy z magicznymi Swojakami zyskały uwagę zarówno najmłodszych, jak i starszych widzów. Oba spoty reklamowe Gang Swojaków w Puszczy Białowieskiej niesie pomoc jeżykowi! i Gang Swojaków nad Bałtykiem zostały przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Wavemaker Polska.

Z okazji 19 urodzin sieci elektromarketów Media Expert, Agencja Ambasada przygotowała spot reklamowy z udziałem Cleo Świętujemy 19. urodziny  Media Expert to you . Piosenkarka, w stroju nawiązującym do kultowej postaci Marylin Monroe, reklamuje urodzinową promocję śpiewając… Happy Birthday.

Przedostatnie miejsce na liście zajmuje zwycięzca lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard - reklama Łowicz Więcej Warzyw, wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom. Chociaż nie jest do końca pewne czy jej fenomen tkwi w zgrabnym przerobieniu znanej piosenki Everybody zespołu Backstreet Boys, czy w zyskującym na popularności trendzie zdrowego odżywiania, wiadomo jedno - użytkownicy YouTube ją uwielbiają.

Wrześniowe podsumowanie zamyka spot reklamowy Play. Tym razem to Superpromocja w Play | Kup abonament ze smartfonem Motorola i odbierz drugi w prezencie przyciągnęła uwagę widzów, a gwiazdami reklamy zostały urocze bliźniaczki. Całość powstała we współpracy agencji kreatywnej Mediacom z agencją Grandes Kochonos.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764