logo
WIADOMOŚCI

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2017

Mateusz Zawiślak  PR 13.07.2017, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

Allegro po raz kolejny podbiło serca widzów i zajęło pierwsze miejsce czerwcowego zestawienia z reklamą Wyciśnij z życia jak najwięcej...| Lemoniada. Drugie miejsce zdobył Żywiec z teledyskiem Męskiego Grania “Nieboskłon”. Podium zamyka Allegro z kolejną interpretacją polskiej legendy “Cichosza”. W rankingu znalazła się także Kuchnia Lidla ze słodkim przepisem i NeoNail z wyjątkowym pomysłem na stylizację paznokci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-czerwiec-2017,33105,artykul.html

Allegro znowu zachwyciło użytkowników YouTube wzruszającą opowieścią. W wideo Wyciśnij z życia jak najwięcej...| Lemoniada możemy zobaczyć, jak dziewczynka zamawia w serwisie aukcyjnym przenośną lodówkę, aby jej młodszy brat mógł sprzedawać samodzielnie zrobioną lemoniadę z lodem.

Na drugie miejsce trafił oficjalny teledysk Żywiec Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon, w którym wystąpiły aż trzy gwiazdy polskiej sceny muzycznej - Organek, Brodka i Rogucki. Na podium znalazła się jeszcze jedna reklama Allegro Cichosza - Cover. Marcin Macuk & Krzysztof Zalewski. Legendy Polskie z emocjonującym pościgiem i walką o przypieczętowany krwią cyrograf.

Czwarte miejsce zajęła Kuchnia Lidla i wideo LODY WEGAŃSKIE | Daria Ładocha & Kuchnia Lidla, w którym popularna blogerka kulinarna prezentuje swój przepis na domowe wegańskie lody. Ostatnie miejsce zestawienia przypadło reklamie NeoNail Kolorowe zdobienie Aquarelle by NeoNail - step by step. z instrukcją fantazyjnego zdobienia paznokci.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Źródło: YouTube

www.youtube.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
czwartek 19.04.2018, 129 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone