Allegro po raz kolejny podbiło serca widzów i zajęło pierwsze miejsce czerwcowego zestawienia z reklamą Wyciśnij z życia jak najwięcej...| Lemoniada. Drugie miejsce zdobył Żywiec z teledyskiem Męskiego Grania “Nieboskłon”. Podium zamyka Allegro z kolejną interpretacją polskiej legendy “Cichosza”. W rankingu znalazła się także Kuchnia Lidla ze słodkim przepisem i NeoNail z wyjątkowym pomysłem na stylizację paznokci.
Allegro znowu zachwyciło użytkowników YouTube wzruszającą opowieścią. W wideo Wyciśnij z życia jak najwięcej...| Lemoniada możemy zobaczyć, jak dziewczynka zamawia w serwisie aukcyjnym przenośną lodówkę, aby jej młodszy brat mógł sprzedawać samodzielnie zrobioną lemoniadę z lodem.
Na drugie miejsce trafił oficjalny teledysk Żywiec Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon, w którym wystąpiły aż trzy gwiazdy polskiej sceny muzycznej - Organek, Brodka i Rogucki. Na podium znalazła się jeszcze jedna reklama Allegro Cichosza - Cover. Marcin Macuk & Krzysztof Zalewski. Legendy Polskie z emocjonującym pościgiem i walką o przypieczętowany krwią cyrograf.
Czwarte miejsce zajęła Kuchnia Lidla i wideo LODY WEGAŃSKIE | Daria Ładocha & Kuchnia Lidla, w którym popularna blogerka kulinarna prezentuje swój przepis na domowe wegańskie lody. Ostatnie miejsce zestawienia przypadło reklamie NeoNail Kolorowe zdobienie Aquarelle by NeoNail - step by step. z instrukcją fantazyjnego zdobienia paznokci.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Źródło: YouTube