logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za grudzień 2018

  PR 10.01.2019, przeczytano 194 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą grudniowego zestawienia została reklama Coca-Coli “Coraz bliżej Święta” z udziałem bardzo zasłużonego dla polskiej sceny muzycznej Świętego Mikołaja. Na drugim miejscu znalazło się wideo Lenovo przedstawiające wyjątkowo gibkiego laptopa. Podium zamyka serwis do zamawiania jedzenia PizzaPortal.pl. Czwarta pozycja przypadła reklamie innowacyjnej szczoteczki do zębów Philips Sonicare. Do rankingu zakwalifikował się również spot Kia Motors Polska prezentujący nowy samochód Kia Optima Combi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-grudzien-2018,380740,artykul.html

Na pierwszym miejscu uplasowało się wideo powstałe we współpracy Coca-Coli i Kayaxu Coraz bliżej Święta, które trafiło do zestawienia już po raz drugi. Dzięki kooperacji z wytwórnią tym razem w postać Świętego Mikołaja ze słynnej świątecznej piosenki wcieliła się Katarzyna Nosowska przedstawiając swoją aranżację utworu. Ideą samej reklamy było zachęcenie widzów do wsparcia Szlachetnej Paczki.

Drugie miejsce zajęła marka Lenovo Polska z wideo Przedstawiamy YOGA C930. Ma wszystko, by zrobić wrażenie. Okazuje się że laptop YOGA C930 jest nie tylko niezwykle giętki, ale i zapewnia przestrzenny dźwięk. W klasyfikacji medalowej znalazła się też reklama PizzaPortal.pl - Reklama GIF ME FOOD - 15 sekund. Serwis do zamawiania jedzenia oferuje już dostawę do domu z blisko 4 tysięcy restauracji.

Czwarte miejsce zajęło wideo marki Philips przedstawiające szczoteczkę do zębów, która działa w technologii sonicznej Widzisz różnice? z Philips Sonicare Twoje zęby ją poczują!. Grudniowe zestawienie zamyka Nowa Kia Optima Kombi. Optymalna inwestycja | Leasing 102%. Ze spotu dowiadujemy się, że nowa Kia została wyposażona w innowacyjny system multimedialny, a jej bagażnik pomieści aż... 1 686 litrów.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764