logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za grudzień 2018

  PR 10.01.2019, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą grudniowego zestawienia została reklama Coca-Coli “Coraz bliżej Święta” z udziałem bardzo zasłużonego dla polskiej sceny muzycznej Świętego Mikołaja. Na drugim miejscu znalazło się wideo Lenovo przedstawiające wyjątkowo gibkiego laptopa. Podium zamyka serwis do zamawiania jedzenia PizzaPortal.pl. Czwarta pozycja przypadła reklamie innowacyjnej szczoteczki do zębów Philips Sonicare. Do rankingu zakwalifikował się również spot Kia Motors Polska prezentujący nowy samochód Kia Optima Combi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-grudzien-2018,380740,artykul.html

Na pierwszym miejscu uplasowało się wideo powstałe we współpracy Coca-Coli i Kayaxu Coraz bliżej Święta, które trafiło do zestawienia już po raz drugi. Dzięki kooperacji z wytwórnią tym razem w postać Świętego Mikołaja ze słynnej świątecznej piosenki wcieliła się Katarzyna Nosowska przedstawiając swoją aranżację utworu. Ideą samej reklamy było zachęcenie widzów do wsparcia Szlachetnej Paczki.

Drugie miejsce zajęła marka Lenovo Polska z wideo Przedstawiamy YOGA C930. Ma wszystko, by zrobić wrażenie. Okazuje się że laptop YOGA C930 jest nie tylko niezwykle giętki, ale i zapewnia przestrzenny dźwięk. W klasyfikacji medalowej znalazła się też reklama PizzaPortal.pl - Reklama GIF ME FOOD - 15 sekund. Serwis do zamawiania jedzenia oferuje już dostawę do domu z blisko 4 tysięcy restauracji.

Czwarte miejsce zajęło wideo marki Philips przedstawiające szczoteczkę do zębów, która działa w technologii sonicznej Widzisz różnice? z Philips Sonicare Twoje zęby ją poczują!. Grudniowe zestawienie zamyka Nowa Kia Optima Kombi. Optymalna inwestycja | Leasing 102%. Ze spotu dowiadujemy się, że nowa Kia została wyposażona w innowacyjny system multimedialny, a jej bagażnik pomieści aż... 1 686 litrów.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764