logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za grudzień 2018

  PR 10.01.2019, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą grudniowego zestawienia została reklama Coca-Coli “Coraz bliżej Święta” z udziałem bardzo zasłużonego dla polskiej sceny muzycznej Świętego Mikołaja. Na drugim miejscu znalazło się wideo Lenovo przedstawiające wyjątkowo gibkiego laptopa. Podium zamyka serwis do zamawiania jedzenia PizzaPortal.pl. Czwarta pozycja przypadła reklamie innowacyjnej szczoteczki do zębów Philips Sonicare. Do rankingu zakwalifikował się również spot Kia Motors Polska prezentujący nowy samochód Kia Optima Combi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-grudzien-2018,380740,artykul.html

Na pierwszym miejscu uplasowało się wideo powstałe we współpracy Coca-Coli i Kayaxu Coraz bliżej Święta, które trafiło do zestawienia już po raz drugi. Dzięki kooperacji z wytwórnią tym razem w postać Świętego Mikołaja ze słynnej świątecznej piosenki wcieliła się Katarzyna Nosowska przedstawiając swoją aranżację utworu. Ideą samej reklamy było zachęcenie widzów do wsparcia Szlachetnej Paczki.

Drugie miejsce zajęła marka Lenovo Polska z wideo Przedstawiamy YOGA C930. Ma wszystko, by zrobić wrażenie. Okazuje się że laptop YOGA C930 jest nie tylko niezwykle giętki, ale i zapewnia przestrzenny dźwięk. W klasyfikacji medalowej znalazła się też reklama PizzaPortal.pl - Reklama GIF ME FOOD - 15 sekund. Serwis do zamawiania jedzenia oferuje już dostawę do domu z blisko 4 tysięcy restauracji.

Czwarte miejsce zajęło wideo marki Philips przedstawiające szczoteczkę do zębów, która działa w technologii sonicznej Widzisz różnice? z Philips Sonicare Twoje zęby ją poczują!. Grudniowe zestawienie zamyka Nowa Kia Optima Kombi. Optymalna inwestycja | Leasing 102%. Ze spotu dowiadujemy się, że nowa Kia została wyposażona w innowacyjny system multimedialny, a jej bagażnik pomieści aż... 1 686 litrów.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764