Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału jakbyniepaczec. Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.
Wielkim wygranym lipca jest marka Play, która z krótkim spotem promującym letnią ofertę operatora zatytułowanym YouTube za darmo przez całe lato! Tak, jak Sarsa odkryj to w Play na Kartę trafiła na szczyt zestawienia najchętniej oglądanych reklam na YouTube.
Srebro w tej klasyfikacji powędrowało do Lidla i 13-minutowego spotu ULUBIONE GOFRY JEDENASTKI | jakbyniepaczec & Paweł Małecki. Jest to kolejny odcinek serii “Kuchnia Lidla”, w którym możemy śledzić przebieg przygotowania tytułowego deseru oraz posłuchać jak wyglądają kulisy tworzenia materiałów do największego polskiego kanału poświęconego serialom - jakbyniepaczec. Ostatnie miejsce na podium lipcowego rankingu zajęła specjalna, kolorowa wersja teledysku polskiej wokalistki, przygotowana w ramach działań promujących markę telekomunikacyjną kojarzoną z fioletem - Sarsa | Zakryj.
Czwarta lokata przypadła w udziale Castoramie i wideo Dorota Szelągowska i 5 Sposobów Na – W KOŁO OGRODU #3, w którym prezenterka i ekipa znanych youtuberów poszukują nowych zastosowań dla doniczek ogrodowych, przygotowują ławkę otaczającą drzewo i przydomową strzelnicę. Ranking zamyka teledysk Studia Tymbark Ciawłowski ft. JDabrowsky - Rap Battle (Official Video), w którym tytułowi influencerzy wcielając się w postaci Kujona i Luzaka opowiadają o szkolnych przygodach swoich bohaterów.
Źródło: YouTube