logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.

  PR 23.08.2019, przeczytano 844 razy
ilustracja

Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału jakbyniepaczec. Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-lipiec-2019-r.,383699,artykul.html

Wielkim wygranym lipca jest marka Play, która z krótkim spotem promującym letnią ofertę operatora zatytułowanym YouTube za darmo przez całe lato! Tak, jak Sarsa odkryj to w Play na Kartę trafiła na szczyt zestawienia najchętniej oglądanych reklam na YouTube.

Srebro w tej klasyfikacji powędrowało do Lidla i 13-minutowego spotu ULUBIONE GOFRY JEDENASTKI | jakbyniepaczec & Paweł Małecki. Jest to kolejny odcinek serii “Kuchnia Lidla”, w którym możemy śledzić przebieg przygotowania tytułowego deseru oraz posłuchać jak wyglądają kulisy tworzenia materiałów do największego polskiego kanału poświęconego serialom - jakbyniepaczec. Ostatnie miejsce na podium lipcowego rankingu zajęła specjalna, kolorowa wersja teledysku polskiej wokalistki, przygotowana w ramach działań promujących markę telekomunikacyjną kojarzoną z fioletem - Sarsa | Zakryj.

Czwarta lokata przypadła w udziale Castoramie i wideo Dorota Szelągowska i 5 Sposobów Na – W KOŁO OGRODU #3, w którym prezenterka i ekipa znanych youtuberów poszukują nowych zastosowań dla doniczek ogrodowych, przygotowują ławkę otaczającą drzewo i przydomową strzelnicę. Ranking zamyka teledysk Studia Tymbark Ciawłowski ft. JDabrowsky - Rap Battle (Official Video), w którym tytułowi influencerzy wcielając się w postaci Kujona i Luzaka opowiadają o szkolnych przygodach swoich bohaterów.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764