logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.

  PR 23.08.2019, przeczytano 246 razy
ilustracja

Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału jakbyniepaczec. Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-lipiec-2019-r.,383699,artykul.html

Wielkim wygranym lipca jest marka Play, która z krótkim spotem promującym letnią ofertę operatora zatytułowanym YouTube za darmo przez całe lato! Tak, jak Sarsa odkryj to w Play na Kartę trafiła na szczyt zestawienia najchętniej oglądanych reklam na YouTube.

Srebro w tej klasyfikacji powędrowało do Lidla i 13-minutowego spotu ULUBIONE GOFRY JEDENASTKI | jakbyniepaczec & Paweł Małecki. Jest to kolejny odcinek serii “Kuchnia Lidla”, w którym możemy śledzić przebieg przygotowania tytułowego deseru oraz posłuchać jak wyglądają kulisy tworzenia materiałów do największego polskiego kanału poświęconego serialom - jakbyniepaczec. Ostatnie miejsce na podium lipcowego rankingu zajęła specjalna, kolorowa wersja teledysku polskiej wokalistki, przygotowana w ramach działań promujących markę telekomunikacyjną kojarzoną z fioletem - Sarsa | Zakryj.

Czwarta lokata przypadła w udziale Castoramie i wideo Dorota Szelągowska i 5 Sposobów Na – W KOŁO OGRODU #3, w którym prezenterka i ekipa znanych youtuberów poszukują nowych zastosowań dla doniczek ogrodowych, przygotowują ławkę otaczającą drzewo i przydomową strzelnicę. Ranking zamyka teledysk Studia Tymbark Ciawłowski ft. JDabrowsky - Rap Battle (Official Video), w którym tytułowi influencerzy wcielając się w postaci Kujona i Luzaka opowiadają o szkolnych przygodach swoich bohaterów.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października
TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”
„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.
„Czar Par” – kultowy program lat 90. powraca do TVP2
Już w najbliższy piątek, 20 września o godz. 20:40, po 23 latach przerwy TVP2 zaprasza widzów na premierowy odcinek show „Czar Par”. Program w nowej, dynamicznej i zaskakującej odsłonie poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan, a na fotelach jurorów zasiądą znane i lubiane małżeństwa: Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem, oraz Dorota Chotecka z...
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764