logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.

  PR 23.08.2019, przeczytano 343 razy
ilustracja

Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału jakbyniepaczec. Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-lipiec-2019-r.,383699,artykul.html

Wielkim wygranym lipca jest marka Play, która z krótkim spotem promującym letnią ofertę operatora zatytułowanym YouTube za darmo przez całe lato! Tak, jak Sarsa odkryj to w Play na Kartę trafiła na szczyt zestawienia najchętniej oglądanych reklam na YouTube.

Srebro w tej klasyfikacji powędrowało do Lidla i 13-minutowego spotu ULUBIONE GOFRY JEDENASTKI | jakbyniepaczec & Paweł Małecki. Jest to kolejny odcinek serii “Kuchnia Lidla”, w którym możemy śledzić przebieg przygotowania tytułowego deseru oraz posłuchać jak wyglądają kulisy tworzenia materiałów do największego polskiego kanału poświęconego serialom - jakbyniepaczec. Ostatnie miejsce na podium lipcowego rankingu zajęła specjalna, kolorowa wersja teledysku polskiej wokalistki, przygotowana w ramach działań promujących markę telekomunikacyjną kojarzoną z fioletem - Sarsa | Zakryj.

Czwarta lokata przypadła w udziale Castoramie i wideo Dorota Szelągowska i 5 Sposobów Na – W KOŁO OGRODU #3, w którym prezenterka i ekipa znanych youtuberów poszukują nowych zastosowań dla doniczek ogrodowych, przygotowują ławkę otaczającą drzewo i przydomową strzelnicę. Ranking zamyka teledysk Studia Tymbark Ciawłowski ft. JDabrowsky - Rap Battle (Official Video), w którym tytułowi influencerzy wcielając się w postaci Kujona i Luzaka opowiadają o szkolnych przygodach swoich bohaterów.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Daj kosza śmieciom” – ekologiczny cykl redakcyjny Gazeta.pl
W poniedziałek, 2 marca br. Gazeta.pl rozpocznie redakcyjną akcję „Daj kosza śmieciom”. Przez cały tydzień dziennikarze portalu będą prezentowali nowe przepisy dotyczące segregowania odpadów oraz spróbują zachęcić swoich czytelników do bycia bardziej eko. To kolejna odsłona działań Gazeta.pl mających na celu pogłębianie świadomości...
Rusza pierwsza trasa koncertowa z hologramowym artystą
Nowe technologie pomogą stworzyć nowe doświadczenia. Wirtualna rzeczywistość sprawia, że treść wydarzenia staje się bardziej interesująca i lepiej zaspokaja potrzeby współczesnego stylu życia ludzi. Dlatego też po innowacyjne rozwiązania chętnie sięga świat sztuki. Okulary wirtualnej rzeczywistości sprawdzają się w teatrze, po wirtualną rzeczywistość chętnie...
Startuje Ooo Ciastko - nowy program telewizji TVT
W najbliższy poniedziałek, 2 marca 2020, startuje nowy program telewizji TVT "Ooo Ciastko". Prowadzącą jest pochodząca z Rudy Ślaskiej vlogerka Ela Hurek.
Od początku 2020 roku Newspoint - platforma monitoringu mediów - rozszerza swoją ofertę o kolejne kluczowe źródło - serwis TikTok. Tym samym mocno powiększa globalne pokrycie monitorowanych źródeł, które przekracza już 150 tys. serwisów informacyjnych, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych i 200 stacji RTV z 75...
Elle – ponad 1,7mln wyświetleń na Tiktok
ELLE to tytuł, który jako pierwszy magazyn w Polsce pojawił się na platformie TikTok.  Zaskoczył użytkowników platformy jakościową rozrywką utrzymaną w estetyce premium. Na kanale zobaczymy bohaterów ze świata mody i popkultury, muzyczne wideo, a także poznamy bliżej pracę redakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764