logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za listopad 2018 r.

  PR 17.12.2018, przeczytano 344 razy
ilustracjastrzałka

Listopadowy ranking otwiera spot Polskiej Fundacji Narodowej, w którym o setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości opowiedział Mel Gibson. Drugie miejsce zajął sympatyczny Święty Mikołaj o głosie, jakim może poszczycić się jedna z najlepszych polskich piosenkarek. Podium zamyka reklama pralko-suszarki i… wody mineralnej. Na czwartym miejscu znalazło się wystąpienie Roksany Węgiel, która wpadła z wizytą do Studia Tymbark. Piąta pozycja przypadła Pawłowi Domagale i jego piosence z bardzo nietypowym tekstem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-listopad-2018-r.,380547,artykul.html

Listopad, nie tylko na YouTube, upłynął pod znakiem setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Z tej okazji Polska Fundacja Narodowa przygotowała spot Świętujmy sto lat odzyskania niepodległości przez Polskę. To właśnie opowieść o tym niezwykłym wydarzeniu w narracji Mela Gibsona zajęła pierwsze miejsce rankingu.

Na drugiej pozycji znalazło się nowe wykonanie piosenki Coraz bliżej Święta, w której jako rozśpiewany Święty Mikołaj wystąpiła Katarzyna Nosowska. Reklama stanowi część kampanii Coca-Coli zachęcającej do wsparcia Szlachetnej Paczki. Podium zamyka wyczekiwany powrót duetu marek Haier i Vytautas, tym razem z wideo Haier Duo Dry i Vytautas: Najlepsze z najlepszych.

Czwarte miejsce należy do Studia Tymbark, do którego zaproszono wyjątkowego gościa, Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*. Tym razem Zuzia i Jaś mieli okazję porozmawiać i nawet zaśpiewać razem ze zwyciężczynią Eurowizji Junior, reprezentantką Polski, Roksaną Węgiel. Do zestawienia zakwalifikowała się także reklama ING Banku Śląskiego Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry Głos Dla Firm | ING Bank Śląski. Za reklamą stoi inicjatywa banku, który zachęca internautów do wyrażania swoich opinii dotyczących różnych firm. W wideo możemy oglądać wariację muzyczną Pawła Domagały na temat opinii Ewy, klientki marki torebek Huba.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764