logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za listopad 2018 r.

  PR 17.12.2018, przeczytano 698 razy
ilustracjastrzałka

Listopadowy ranking otwiera spot Polskiej Fundacji Narodowej, w którym o setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości opowiedział Mel Gibson. Drugie miejsce zajął sympatyczny Święty Mikołaj o głosie, jakim może poszczycić się jedna z najlepszych polskich piosenkarek. Podium zamyka reklama pralko-suszarki i… wody mineralnej. Na czwartym miejscu znalazło się wystąpienie Roksany Węgiel, która wpadła z wizytą do Studia Tymbark. Piąta pozycja przypadła Pawłowi Domagale i jego piosence z bardzo nietypowym tekstem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-listopad-2018-r.,380547,artykul.html

Listopad, nie tylko na YouTube, upłynął pod znakiem setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Z tej okazji Polska Fundacja Narodowa przygotowała spot Świętujmy sto lat odzyskania niepodległości przez Polskę. To właśnie opowieść o tym niezwykłym wydarzeniu w narracji Mela Gibsona zajęła pierwsze miejsce rankingu.

Na drugiej pozycji znalazło się nowe wykonanie piosenki Coraz bliżej Święta, w której jako rozśpiewany Święty Mikołaj wystąpiła Katarzyna Nosowska. Reklama stanowi część kampanii Coca-Coli zachęcającej do wsparcia Szlachetnej Paczki. Podium zamyka wyczekiwany powrót duetu marek Haier i Vytautas, tym razem z wideo Haier Duo Dry i Vytautas: Najlepsze z najlepszych.

Czwarte miejsce należy do Studia Tymbark, do którego zaproszono wyjątkowego gościa, Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*. Tym razem Zuzia i Jaś mieli okazję porozmawiać i nawet zaśpiewać razem ze zwyciężczynią Eurowizji Junior, reprezentantką Polski, Roksaną Węgiel. Do zestawienia zakwalifikowała się także reklama ING Banku Śląskiego Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry Głos Dla Firm | ING Bank Śląski. Za reklamą stoi inicjatywa banku, który zachęca internautów do wyrażania swoich opinii dotyczących różnych firm. W wideo możemy oglądać wariację muzyczną Pawła Domagały na temat opinii Ewy, klientki marki torebek Huba.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764