logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za listopad 2018 r.

  PR 17.12.2018, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

Listopadowy ranking otwiera spot Polskiej Fundacji Narodowej, w którym o setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości opowiedział Mel Gibson. Drugie miejsce zajął sympatyczny Święty Mikołaj o głosie, jakim może poszczycić się jedna z najlepszych polskich piosenkarek. Podium zamyka reklama pralko-suszarki i… wody mineralnej. Na czwartym miejscu znalazło się wystąpienie Roksany Węgiel, która wpadła z wizytą do Studia Tymbark. Piąta pozycja przypadła Pawłowi Domagale i jego piosence z bardzo nietypowym tekstem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-listopad-2018-r.,380547,artykul.html

Listopad, nie tylko na YouTube, upłynął pod znakiem setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Z tej okazji Polska Fundacja Narodowa przygotowała spot Świętujmy sto lat odzyskania niepodległości przez Polskę. To właśnie opowieść o tym niezwykłym wydarzeniu w narracji Mela Gibsona zajęła pierwsze miejsce rankingu.

Na drugiej pozycji znalazło się nowe wykonanie piosenki Coraz bliżej Święta, w której jako rozśpiewany Święty Mikołaj wystąpiła Katarzyna Nosowska. Reklama stanowi część kampanii Coca-Coli zachęcającej do wsparcia Szlachetnej Paczki. Podium zamyka wyczekiwany powrót duetu marek Haier i Vytautas, tym razem z wideo Haier Duo Dry i Vytautas: Najlepsze z najlepszych.

Czwarte miejsce należy do Studia Tymbark, do którego zaproszono wyjątkowego gościa, Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*. Tym razem Zuzia i Jaś mieli okazję porozmawiać i nawet zaśpiewać razem ze zwyciężczynią Eurowizji Junior, reprezentantką Polski, Roksaną Węgiel. Do zestawienia zakwalifikowała się także reklama ING Banku Śląskiego Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry Głos Dla Firm | ING Bank Śląski. Za reklamą stoi inicjatywa banku, który zachęca internautów do wyrażania swoich opinii dotyczących różnych firm. W wideo możemy oglądać wariację muzyczną Pawła Domagały na temat opinii Ewy, klientki marki torebek Huba.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764