logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za listopad 2019 r.

  PR 17.12.2019, przeczytano 2306 razy
ilustracjastrzałka

Reklama Media Expert z zespołem śpiewających chomików zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w listopadzie. Tuż za nią uplasowała się popularna świąteczna reklama Allegro. Podium zamyka historia elektrycznej hulajnogi zaprezentowana przez ING Bank Śląski, który zachęca do świadomego korzystania z tego sprzętu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-listopad-2019-r.,385121,artykul.html

Hitem wśród reklam na YouTube w listopadzie 2019 okazał się zespół śpiewających chomików prezentujący promocje w Media Expert z okazji Black Week. Trio chomików w filmiku Sprawdź Mega Okazje na Black Weeks w Media Expert | Śpiewające chomiki wykonuje przerobioną wersję znanego coveru Budki Suflera “Noc komety” lub też oryginału, czyli utworu niemieckiej grupy Eloy “Time to turn”. 

Drugim najpopularniejszym filmem reklamowym na YouTube w listopadzie była świąteczna reklama Allegro pt. “Album”. Allegro reklama świąteczna 2019 | Album pokazuje rodzinną historię, w której wnuczka - przedstawicielka młodego pokolenia, zajęta swoim smartfonem i grą w wyścigi samochodowe - odkrywa za sprawą starego albumu więź łączącą ją z babcią. Za tegoroczną świąteczną odsłonę kampanii wizerunkowej Allegro odpowiada agencja Ogilvy.

Podium zamyka spot ING Banku Śląskiego Hulaj z głową. Bezpiecznie | Zachęca ING Bank Śląski, który historią przygód elektrycznej hulajnogi zachęca do świadomego, a przede wszystkim bezpiecznego korzystania z tych pojazdów wypożyczanych na minuty w miastach. Reklama pokazuje w jaki, często nieodpowiedni, sposób użytkownicy traktują elektryczne pojazdy. Głosu hulajnodze, która ze swoich problemów zwierza się psychoterapeucie, użyczył Czesław Mozil. 

Czwarte miejsce to świąteczny przebój “Rockin’ around the Christmas tree” wykonany przez Roksanę Węgiel i Dawida Kwiatkowskiego w reklamie Play Roxie Węgiel i Dawid Kwiatkowski w Play | JUNIOR BOX z Samsung Galaxy A10 i słuchawkami SONY. Klip promuje muzyczny zestaw JUNIOR BOX z Samsung Galaxy A10 i słuchawkami SONY. Zestawienie w listopadzie zamyka kolejna reklama związana ze Świętami Bożego Narodzenia. McDonald's Choinka to historia o wyborze idealnej choinki, której poszukuje najmłodszy członek rodziny. Wybrane drzewko musi spełnić tajemnicze kryterium, którego nie domyślają się rodzice ani brat chłopca, a które staje się całkiem oczywiste przy wjeździe na parking McDonald’s. 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Źródło: Google Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764