logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.

  PR 20.03.2019, przeczytano 1111 razy
ilustracjastrzałka

W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film Puriny dotyczący karmy dla kotów wyprodukowanej z użyciem jednego z popularnych super foods. Ranking zamyka spot od Louis Vuitton z udziałem Sophie Turner - znanej fanom Gry o Tron, jako Sansa Stark.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-luty-2019-r.,381719,artykul.html

Pierwsze miejsce w zestawieniu za luty zajęła reklama Danio i władca głodowej krainy. W filmie możemy oglądać, jak król Głodowej Krainy, czyli oczywiście dobrze znany Mały Głód, zostaje pokonany przez niezwyciężony serek Danio.

Drugą pozycję na podium zdobył ING Bank Śląski z reklamą Ile możesz mieć, a ile oszczędzić 45s | ING Bank Śląski z ciekawym spojrzeniem na dzisiejszy konsumpcjonizm i ofertą prowadzenia konta oszczędnościowego. Trzecie miejsce to Purina Poland oraz spot ONE DUAL NATURE karma wspomagająca odporność Twojego kota. Z wideo możemy dowiedzieć się że moda na zdrowe odżywianie i super foods dotarła także do kocich konsumentów. W karmie Dual Nature zawiera się już bowiem tak popularna ostatnio spirulina.

Czwarte miejsce to ponownie Mały Głód, tym razem w reklamie Danio. Głód over. W tej kreacji żółty potworek trafia do gry przypominającej Super Mario Bros i po raz kolejny zostaje pokonany przez nieustraszony serek Danio. Warto zauważyć, że obydwa spoty Danone, jakie trafiły do rankingu, trwają jedynie 12 sekund, co oznacza coraz większą popularność krótkich form wideo. Do zestawienia zakwalifikowała się również reklama smartwatchy od Louis Vuitton Are you an explorer? Introducing the new Louis Vuitton Tambour Horizon, w której możemy podziwiać Sophie Turner.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w strukturze serwisów Iberionu
Grupa Iberion wprowadza zmiany w swoim portfolio. Iberion jest wydawcą 11 serwisów i kanałów video, w tym Gońca, Świata Gwiazd, Biznes Info i Pacjentów. Planowane zmiany przewidują wzmocnienie kluczowych produktów grupy, co wpłynie na funkcjonowanie poszczególnych redakcji.
Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764