logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2019 r.

  PR 19.06.2019, przeczytano 183 razy
ilustracja

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Aż dwie pozycje majowego rankingu - druga i czwarta - przypadły, odnoszącej coraz większe sukcesy, Roksanie Węgiel. Trzecie miejsce zajęła reklama promocji Rossmanna z udziałem Pauliny Krupińskiej, a zestawienie zamyka niespodzianka od McDonald’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-maj-2019-r.,382949,artykul.html

Zwycięzcą majowego rankingu zostało Męskie Granie z utworem Męskie Granie Orkiestra 2019 (Nosowska, Igo, Organek, Zalewski) - Sobie i Wam. Tegoroczna edycja projektu z nowym składem artystów weszła do zestawienia od razu zajmując pierwsze miejsce. Biorąc pod uwagę sukcesy  Męskiego Grania z 2018 r., kiedy to piosenka „Początek” utrzymywała pozycję lidera przez 4 miesiące z rzędu, możemy spodziewać się, że i tym razem to dopiero właśnie... początek dobrej passy.

Drugie miejsce zdobyła Roksana Węgiel, z wideo marki Play Roksana Węgiel | Anyone I Want To Be. Potężny głos młodziutkiej wokalistki szturmuje już nie tylko listy przebojów, ale także  nasze zestawienie, gdyż w majowym rankingu znalazła się również jej druga piosenka. Podium zamyka reklama sieci drogerii Rossmann Rossmann w maju (16-31.05). W wideo zobaczymy podsumowanie promocji z ubiegłego miesiąca, o jakich opowiada była Miss Polonia Paulina Krupińska.

Czwarte miejsce to kolejny utwór w wykonaniu Roksany Węgiel dla marki Play Słuchaj Roksany w Play! | Sprawdź nowy JUNIOR BOX ze smartfonem Nokia 1 Plus i głośnikiem!, który znalazł się w rankingu już po raz drugi. Na piątą pozycję trafiło wideo McDonald’s z nie lada niespodzianką dla klientów To Maestro?!. Wielbiciele burgerów byli przekonani, że jedzą swój ulubiony przysmak w niedużym, niezależnym bistro. Jak się jednak okazało, ich posiłek został przygotowany przez kucharzy z sieci restauracji sygnowanych postacią wesołego klauna Ronalda McDonalda.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do...
Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej
Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.
W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764