logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za marzec 2017

  PR 13.04.2017, przeczytano 698 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce marcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęło Allegro z kontynuacją kampanii Czego szukasz? Na podium znalazły się także dwie reklamy Biedronki, w których Krystyna Czubówna oprowadza widzów po świecie dzikich zwierząt. Do rankingu wszedł także Samsung z zapowiedzią konferencji Unpacked oraz spot Kuchni Lidla, w którym poznajemy kolejny słodki przepis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-marzec-2017,32159,artykul.html

W marcu Allegro po raz kolejny zdołało wzruszyć polskich internautów, dzięki najnowszej odsłonie kampanii Czego szukasz? Wideo To czego szukasz, jest bardzo blisko... | Bal opowiada historię, w której młoda uczennica wybiera się na bal przebierańców o motywie Kim chcę zostać? Jej mama wykonuje coraz bardziej pomysłowe stroje, jednak żaden z nich zdaje się nie spełniać oczekiwań dziewczynki. Kiedy wybór pada na zwykłą sukienkę, okazuje się, że to właśnie mama była posiadaczką podobnej i jest dla córki wzorem do naśladowania.

Kolejne dwa miejsca zajęła Biedronka z filmami Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka! i Akcja Super Zwierzaki w Biedronce!. Marka zaprosiła do współpracy Krystynę Czubównę, której głos jest często kojarzony z filmami przyrodniczymi. Nie inaczej jest i tym razem, ponieważ dzięki karcie Moja Biedronka sieć sklepów zostaje opanowana przez dzikie zwierzęta.

Na czwartym miejscu znalazła się zapowiedź konferencji Unpacked This is a phone., na której Samsung przedstawił nowy telefon Galaxy S8. Piąta pozycja rankingu to Lidl z reklamą ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla. Dzięki wideo użytkownicy dowiedzieli się, w jaki sposób przygotować domowe żelki z produktów dostępnych w sklepach marki.

- Allegro udowadnia, że kreacja przełamująca schematy swojej kategorii i poruszająca historia mają moc – reklam o tak ogromnym wirusowym i PR-owym potencjale odbiorcy telewizji i serwisów wideo dawno nie widzieli. O ile w telewizji, niezależnie od ich atrakcyjności dla widza, spoty są trudne do pominięcia, to sukces Allegro w mediach społecznościowych i na YouTube, gdzie widzowie dzielą się nimi z własnej woli i oglądają często bez przymusu, dowodzi, że komercyjny rodowód nie przekreśla szans na „bezpłatną” dystrybucję. O ile aktywność Biedronki i Lidla w przedświątecznym miesiącu nie zaskakuje, to ciekawe, że nawet dość konserwatywna pod względem inwestycji w media i z perspektywy konsumenta mało angażująca kategoria, jak dyskonty, plasuje się w czołówce YouTube’owego wideo - komentuje Joanna Nowakowska, Head of Screenlovers.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zróbmy sobie dom” wiosną na antenie TVN
Już tej wiosny premiera nowego, emocjonującego reality show „Zróbmy sobie dom”. Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o spełnienie marzenia jakim jest posiadanie własnego domu. Uczestnicy, w trakcie trwania programu, będą realizować zadania, by wygrać nieruchomość o wartości powyżej 1 miliona złotych. Swój wymarzony dom będą jednak musieli najpierw...
„Nocna Zmiana” Super Expressu z licytacją dla WOŚP
Program wideo „Nocna Zmiana” dziennika „Super Express” włącza się w licytacje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do soboty.
Rozgłośnie Grupy ZPR Media grają dla WOŚP
Wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK i Radio VOX FM włączają się w zbiórkę na rzecz tegorocznej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wylicytować można m.in. współprowadzenie wybranych audycji radiowych.
Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764