WIADOMOŚCI

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za marzec 2017

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.04.2017, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za marzec 2017

Pierwsze miejsce marcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęło Allegro z kontynuacją kampanii Czego szukasz? Na podium znalazły się także dwie reklamy Biedronki, w których Krystyna Czubówna oprowadza widzów po świecie dzikich zwierząt. Do rankingu wszedł także Samsung z zapowiedzią konferencji Unpacked oraz spot Kuchni Lidla, w którym poznajemy kolejny słodki przepis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-marzec-2017,32159,artykul.html

W marcu Allegro po raz kolejny zdołało wzruszyć polskich internautów, dzięki najnowszej odsłonie kampanii Czego szukasz? Wideo To czego szukasz, jest bardzo blisko... | Bal opowiada historię, w której młoda uczennica wybiera się na bal przebierańców o motywie Kim chcę zostać? Jej mama wykonuje coraz bardziej pomysłowe stroje, jednak żaden z nich zdaje się nie spełniać oczekiwań dziewczynki. Kiedy wybór pada na zwykłą sukienkę, okazuje się, że to właśnie mama była posiadaczką podobnej i jest dla córki wzorem do naśladowania.

Kolejne dwa miejsca zajęła Biedronka z filmami Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka! i Akcja Super Zwierzaki w Biedronce!. Marka zaprosiła do współpracy Krystynę Czubównę, której głos jest często kojarzony z filmami przyrodniczymi. Nie inaczej jest i tym razem, ponieważ dzięki karcie Moja Biedronka sieć sklepów zostaje opanowana przez dzikie zwierzęta.

Na czwartym miejscu znalazła się zapowiedź konferencji Unpacked This is a phone., na której Samsung przedstawił nowy telefon Galaxy S8. Piąta pozycja rankingu to Lidl z reklamą ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla. Dzięki wideo użytkownicy dowiedzieli się, w jaki sposób przygotować domowe żelki z produktów dostępnych w sklepach marki.

- Allegro udowadnia, że kreacja przełamująca schematy swojej kategorii i poruszająca historia mają moc – reklam o tak ogromnym wirusowym i PR-owym potencjale odbiorcy telewizji i serwisów wideo dawno nie widzieli. O ile w telewizji, niezależnie od ich atrakcyjności dla widza, spoty są trudne do pominięcia, to sukces Allegro w mediach społecznościowych i na YouTube, gdzie widzowie dzielą się nimi z własnej woli i oglądają często bez przymusu, dowodzi, że komercyjny rodowód nie przekreśla szans na „bezpłatną” dystrybucję. O ile aktywność Biedronki i Lidla w przedświątecznym miesiącu nie zaskakuje, to ciekawe, że nawet dość konserwatywna pod względem inwestycji w media i z perspektywy konsumenta mało angażująca kategoria, jak dyskonty, plasuje się w czołówce YouTube’owego wideo - komentuje Joanna Nowakowska, Head of Screenlovers.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
piątek 28.04.2017, 134 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone