logo
WIADOMOŚCI

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za marzec 2018

Mateusz Zawiślak  PR 13.04.2018, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

Na pierwszym miejscu marcowego zestawienia znalazła się piosenka Kamila Bednarka z reklamy Play. Druga pozycja to Studio Tymbark i testy przyjaźni, które postanowili wykonać prowadzący je YouTuberzy. Podium zamyka ulubione miejsce kulinarnych inspiracji użytkowników, czyli niezawodna Kuchnia Lidla z przepisem na wegański sos tatarski. Czwarte miejsce to kolejny film Studia Tymbark i odpowiedzi na pytania o największe tajemnice YouTuberów. Na piątej pozycji znalazł się jeszcze jeden przepis z Kuchni Lidla, tym razem podpowiadający, jak przygotować żurek chrzanowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-marzec-2018,36144,artykul.html

W marcu fani Kamila Bednarka nie mogli oderwać się od piosenki z reklamy Internet, Showmax, Tidal do 3 miesięcy w prezencie | Kamil Bednarek ma Play na kartę, którą artysta wykonał w charakterystycznym dla siebie stylu.

Na drugim miejscu znalazł się film Studia Tymbark Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze | TYMBARK SHOW #40. Zuzia, Jaś i SKKF prowadzą program już od jakiegoś czasu i tym razem postanowili przeprowadzić testy przyjaźni, aby przekonać się czy zdążyli się już rzeczywiście dobrze poznać. Trzecia pozycja to reklama WEGAŃSKI SOS TATARSKI | Kinga Paruzel & Kuchnia Lidla, w której Kinga Paruzel zaprezentowała przepis na sos tatarski w wersji wegańskiej.

Na czwartym miejscu znalazł się kolejny odcinek Studia Tymbark Zuzia, Jaś i SKKF googlują siebie + Julia Kostera i Katka Vlog | Tymbark Show #41. Poznamy w nim nie tylko zaproszone przez prowadzących YouTuberki, ale także odpowiedzi na najbardziej nurtujące widzów pytania. Zestawienie zamyka jeszcze jeden przepis z Kuchni Lidla ŻUREK CHRZANOWY z kiełbasą | Karol Okrasa & Kuchnia Lidla, w którym Karol Okrasa zaprezentował sposób na przygotowanie klasycznej potrawy, jakiej nie mogło zabraknąć na wielkanocnym stole.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Minister Gliński: TVN24 nawołuje do anarchii
Prowadzący program w TVN24 nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej - uważa minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński. Minister pyta na Twitterze, czy Discovery "akceptuje taki przekaz swojej telewizji"?
Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
 
niedziela 22.07.2018, 96 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone