logo
WIADOMOŚCI

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za marzec 2018

Mateusz Zawiślak  PR 13.04.2018, przeczytano 183 razy
ilustracjastrzałka

Na pierwszym miejscu marcowego zestawienia znalazła się piosenka Kamila Bednarka z reklamy Play. Druga pozycja to Studio Tymbark i testy przyjaźni, które postanowili wykonać prowadzący je YouTuberzy. Podium zamyka ulubione miejsce kulinarnych inspiracji użytkowników, czyli niezawodna Kuchnia Lidla z przepisem na wegański sos tatarski. Czwarte miejsce to kolejny film Studia Tymbark i odpowiedzi na pytania o największe tajemnice YouTuberów. Na piątej pozycji znalazł się jeszcze jeden przepis z Kuchni Lidla, tym razem podpowiadający, jak przygotować żurek chrzanowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-marzec-2018,36144,artykul.html

W marcu fani Kamila Bednarka nie mogli oderwać się od piosenki z reklamy Internet, Showmax, Tidal do 3 miesięcy w prezencie | Kamil Bednarek ma Play na kartę, którą artysta wykonał w charakterystycznym dla siebie stylu.

Na drugim miejscu znalazł się film Studia Tymbark Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze | TYMBARK SHOW #40. Zuzia, Jaś i SKKF prowadzą program już od jakiegoś czasu i tym razem postanowili przeprowadzić testy przyjaźni, aby przekonać się czy zdążyli się już rzeczywiście dobrze poznać. Trzecia pozycja to reklama WEGAŃSKI SOS TATARSKI | Kinga Paruzel & Kuchnia Lidla, w której Kinga Paruzel zaprezentowała przepis na sos tatarski w wersji wegańskiej.

Na czwartym miejscu znalazł się kolejny odcinek Studia Tymbark Zuzia, Jaś i SKKF googlują siebie + Julia Kostera i Katka Vlog | Tymbark Show #41. Poznamy w nim nie tylko zaproszone przez prowadzących YouTuberki, ale także odpowiedzi na najbardziej nurtujące widzów pytania. Zestawienie zamyka jeszcze jeden przepis z Kuchni Lidla ŻUREK CHRZANOWY z kiełbasą | Karol Okrasa & Kuchnia Lidla, w którym Karol Okrasa zaprezentował sposób na przygotowanie klasycznej potrawy, jakiej nie mogło zabraknąć na wielkanocnym stole.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą kampanii DOOH
Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network. Screen Network należy do grupy medialnej 4 FUN MEDIA S.A. i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie najwięk...
KRRiT chce poszerzyć cyfrową ofertę radia o rozgłośnie lokalne
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku. ...
Polacy naprawią internet?
Opracowana przez Polaków technologia może okazać się lekarstwem na chorobę, która toczy współczesny internet. „To rozwiązanie może naprawić Facebooka” —powiedziała na konferencji prasowej w Nowym Jorku Brittany Kaiser. Była dyrektor Cambridge Analytica ogłosiła, że chce walczyć o prawa internautów do własności danych i z tego powodu zdecydowała się dołączyć do zespołu IOVO. Polski projek...
Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
 
środa 25.04.2018, 67 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone