logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za październik 2017

  PR 16.11.2017, przeczytano 747 razy
ilustracjastrzałka

Październikowe zestawienie otwiera nietypowe wideo w formule unboxing, w którym do odpakowania jest… interaktywne jajko. Na drugim miejscu znalazł się lider poprzedniego rankingu, czyli sympatyczny Gang Świeżaków 2. Podium zamyka przepis na domowe nachosy pochodzący z ulubionego kulinarnego kanału użytkowników, jakim jest Kuchnia Lidla. Na listę trafiły również dwie reklamy Wedla z Cyber Marianem w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-pazdziernik-2017,34506,artykul.html

W październiku użytkowników YouTube szczególnie zainteresowało wideo Jajka Hatchimals UNBOXING Open BOX, w którym trójka dzieciaków dostaje duże jajko wymagające ich troski. Dzięki właściwej opiece z jajka wykluwa się pluszowe stworzonko, Pingwiniak.

Drugie miejsce przypadło reklamie Gang Świeżaków 2, czyli zwycięzcy wrześniowego zestawienia. Jak widać, pluszowe warzywa i owoce zadomowiły się na dobre nie tylko w dyskontach, ale i na YouTube. Trzecia pozycja to Domowe NACHOS | DG Kuchnia Lidla. Tym razem użytkowników zainteresował przepis na domową wersję meksykańskiej przekąski.

Pozostałe dwa miejsca w rankingu zajął Wedel, który coraz częściej stawia na współpracę z influencerami. Tym razem marka zaprosiła do współpracy jednego z najbardziej charakterystycznych polskich youtuberów, czyli Cyber Mariana. W jednym z filmów (Nie zjesz Cookie po cichu u tatuatora! W roli głównej: Cyber Marian) czekolada z herbatnikiem okazuje się tak chrupiąca, że uniemożliwia Marianowi zrobienie tatuażu, a w drugim (Nie zjesz Cookie po cichu przed telewizorem! W roli głównej: Cyber Marian) - obejrzenie telewizji.

Źródło: YouTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764