logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za październik 2019 r.

  PR 27.11.2019, przeczytano 573 razy
ilustracja

Najpopularniejszym spotem reklamowym na YouTube w minionym miesiącu był materiał marki RESERVED z udziałem Kendall Jenner. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także reklama promująca Samsung Galaxy Note 10 z udziałem Sokoła - polskiego rapera. Zestawienie zamyka wideo Pracuj.pl z serii “Szef i reszta”, w humorystyczny sposób zachęcające do szukania nowej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-pazdziernik-2019-r.,384883,artykul.html

Polska sieć odzieżowa RESERVED po raz kolejny zaprosiła do współpracy topową gwiazdę. Po spotach z udziałem Kate Moss, Cindy Crawford oraz Joanny Kulig i Jeanne Damas, tym razem najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020 prezentuje Kendall Jenner w kampanii #CiaoKendall – Kendall Jenner x RESERVED – AW19 campaign. W wyreżyserowanym przez kanadyjsko-brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera klipie celebrytka wciela się w bohaterki włoskich filmów. Wszystko zrealizowane zostało w barokowej i surrealistycznej scenerii.

Tuż za klipem promującym kolekcję RESERVED, uplasowało się wideo Samsung Galaxy Note10 | Sokół x Samsung odc. 1 | Na Twoich zasadach, w którym Wojtek Sokół z nutą ironii opowiada o spotkaniach z dużymi korporacjami, przedstawiając przy tym swoje podejście do biznesu i różne funkcje najnowszego Samsung Galaxy Note 10. Jest to pierwsza część cyklu “Na Twoich zasadach”, które Samsung zrealizował z udziałem twórcy marki PROSTO.

Pierwszą trójkę zamyka reklama Pracuj.pl Szef i reszta - Podwyżki. W krótkim spocie tytułowy szef opowiada o stale rosnących kosztach życia. Jednak sam nie zamierza dać swoim pracownikom podwyżki, co zapewne zmusza ich do szukania nowej, bardziej satysfakcjonującej pracy,a to z kolei ułatwia właśnie platforma Pracuj.pl. Kolejne miejsce w rankingu także należy do serii o stereotypowym pracodawcy. W odcinku Szef i reszta - Awans poznajemy słodko-gorzką historię awansu jednego z członków zespołu. Oba materiały marki Pracuj.pl zakończone są przezentacją aplikacji mobilnej i zachęcają do skorzystania z niej w celu znalezienia nowej pracy - takiej, w której możliwe będzie osiągnięcie sukcesu i spełnienia zawodowego.

Październikową piątkę zamyka Biedronka z reklamą 2019 | Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – Magiczne Drzewo! Tym razem przyjazne maskotki przedstawiające leśne zwierzęta uczą dzieci, że wyobraźnia ma ogromną moc, która pozwala zasadzić Magiczne Drzewo.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764