logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za sierpień 2019 r.

  PR 02.10.2019, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam z sympatycznymi zwierzakami do zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla o charakterze edukacyjnym, który rozwiewa wątpliwości dotyczące używania soli w codziennej diecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-sierpien-2019-r.,384180,artykul.html

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień znalazła się reklama Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal! związana z kolejną edycją popularnej akcji promocyjnej w sklepach Biedronka. W 30-sekundowym filmiku tytułowe pluszowe Słodziaki zapraszają dzieci do swojego magicznego leśnego świata.

Na drugie miejsce niespodziewanie wskoczył spot Party Wizard Party Time (Clash of Clans 7th Anniversary) promujący grę strategiczną „Clash of Clans” fińskiej firmy Supercell. Gra swoją premierę miała 2 sierpnia 2012 roku, dlatego w tym roku twórcy świętują 7. rocznicę jej wydania. Z tej okazji wprowadzili nowego bohatera Party Wizarda, który zaprasza wszystkich na wielką imprezę.

Na trzecim miejscu podium tym razem znalazła się reklama Lidla SÓL - najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ o charakterze edukacyjnym. Profesor Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej odpowiada w niej na najczęstsze pytania dotyczące soli. Wyjaśnia, w których produktach jest najwięcej soli i jaka powinna być jej dzienna dawka, a także tłumaczy czy sól himalajska lub morska jest naprawdę lepsza od kuchennej. Podobny film edukacyjny, tym razem dotyczący cukru CUKIER - najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ zajął także piąte miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019.

Czwarte miejsce należy zaś do krótkiego poradnika ING Banku Śląskiego Jak płacić telefonem?, w którym ekspert banku pokazuje trzy możliwe sposoby płatności smartfonem na co dzień. Uważa on, że antyczne aparaty telefoniczne, tak samo jak portfele odchodzą do lamusa. Zastąpić je mogą tylko smartfony, które są już dziś naszym telefonami i kartami bankowymi w jednym.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764