logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za sierpień 2019 r.

  PR 02.10.2019, przeczytano 536 razy
ilustracjastrzałka

Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam z sympatycznymi zwierzakami do zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla o charakterze edukacyjnym, który rozwiewa wątpliwości dotyczące używania soli w codziennej diecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-sierpien-2019-r.,384180,artykul.html

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień znalazła się reklama Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal! związana z kolejną edycją popularnej akcji promocyjnej w sklepach Biedronka. W 30-sekundowym filmiku tytułowe pluszowe Słodziaki zapraszają dzieci do swojego magicznego leśnego świata.

Na drugie miejsce niespodziewanie wskoczył spot Party Wizard Party Time (Clash of Clans 7th Anniversary) promujący grę strategiczną „Clash of Clans” fińskiej firmy Supercell. Gra swoją premierę miała 2 sierpnia 2012 roku, dlatego w tym roku twórcy świętują 7. rocznicę jej wydania. Z tej okazji wprowadzili nowego bohatera Party Wizarda, który zaprasza wszystkich na wielką imprezę.

Na trzecim miejscu podium tym razem znalazła się reklama Lidla SÓL - najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ o charakterze edukacyjnym. Profesor Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej odpowiada w niej na najczęstsze pytania dotyczące soli. Wyjaśnia, w których produktach jest najwięcej soli i jaka powinna być jej dzienna dawka, a także tłumaczy czy sól himalajska lub morska jest naprawdę lepsza od kuchennej. Podobny film edukacyjny, tym razem dotyczący cukru CUKIER - najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ zajął także piąte miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019.

Czwarte miejsce należy zaś do krótkiego poradnika ING Banku Śląskiego Jak płacić telefonem?, w którym ekspert banku pokazuje trzy możliwe sposoby płatności smartfonem na co dzień. Uważa on, że antyczne aparaty telefoniczne, tak samo jak portfele odchodzą do lamusa. Zastąpić je mogą tylko smartfony, które są już dziś naszym telefonami i kartami bankowymi w jednym.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764