logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za styczeń 2019 r.

  PR 12.02.2019, przeczytano 110 razy
ilustracjastrzałka

W styczniowym rankingu zwyciężyło wideo Toyoty z Rajdowych Mistrzostw Świata. Drugie miejsce to spot Studia Tymbark, który ciekawie przedstawia to, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. Do zestawienia trafiły też aż dwa filmy Urodomaniaczek by Hebe. Podium zamyka właśnie jeden z nich, zawierający przeróżne triki urodowe. Na czwartym miejscu znalazła się reklama Kuchni Lidla, z której dowiadujemy się, do jakich polskich, tradycyjnych specjałów podobne są bułeczki bao. Ostatnią pozycję zajęło wideo Urodomaniaczek z poradami dotyczącymi zimowej pielęgnacji skóry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-styczen-2019-r.,381207,artykul.html

Zwycięzca styczniowego zestawienia wygrał także mistrzostwa WRC. W filmie Yaris WRC: Mistrzostwo Świata w kategorii producentów. możemy zobaczyć, w jakim stylu zespół TOYOTA GAZOO Racing zdobył pierwsze miejsce w najcięższej rajdowej rywalizacji świata.

Film Studia Tymbark, który zajął drugą pozycję, Instagram vs rzeczywistość (gość: Julia Kostera), porusza zagadnienie ważne dla młodzieży. Jaś Dąbrowski, Zuzia Borucka oraz Julia Kostera pokazują w nim, że wizerunek kreowany w mediach społecznościowych często znacznie odbiega od rzeczywistości. Na podium znalazło się także wideo Urodomaniaczek by Hebe, Nasze sprawdzone tricki urodowe. Justyna z Kasią zaprosiły do udziału w odcinku jedną z najbardziej znanych YouTuberek zajmujących się tematyką urody, Agnieszkę Grzelak, i wspólnie zaprezentowały swoje ulubione triki dotyczące makijażu.  

Czwartą pozycję zajęła Kuchnia Lidla z reklamą BUŁECZKI BAO Z KACZKĄ | Karol Okrasa & Kuchnia Lidla. Karol Okrasa, poza zaprezentowaniem przepisu, uzmysławia nam także, że bułeczki bao to nic innego jak polskie, tradycyjne: kluchy na łachu, pyzy, parzuchy czy buchty drożdżowe. Do styczniowego zestawienia trafił także kolejny film Urodomaniaczek, Zimowa pielęgnacja skóry. Z reklamy dowiadujemy się jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja skóry zimą i jakie kosmetyki w tym celu wybrać.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Kto walczył o portfele zakochanych?
Dzień św. Walentego to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, takimi jak np. biżuteria. Czy popularność Walentynek jest już na tyle duża, żeby przełożyła się na aktywność reklamową w tej branży? Sprawdziliśmy, korzystając z narzędzia gemiusAdReal, kto postawił na telewizję, a kto na...
Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764