logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

  PR 07.11.2019, przeczytano 618 razy
ilustracja

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-wrzesien-2019-r.,384626,artykul.html

Pierwsze miejsce zestawienia najczęściej oglądanych spotów reklamowych we wrześniu na YouTube zajął klip Play Zbigniew Boniek wybrał BIZNES BOX PRO w Play dla Firm wyprodukowany przez agencję kreatywną Grandes Kochonos. Promuje on ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm. Reklamy Play z gwiazdorską obsadą po raz pierwszy pojawiły się w zestawieniu w 2013 roku i od tego czasu do grona “ambasadorów” oferty sieci komórkowej dołączyli m.in. Kuba Wojewódzki, Marcin Prokop, Magdalena Różczka, Małgorzata Socha, Magda Gessler, Agnieszka Chylińska, Adam Małysz, Kamil Bednarek czy Margaret.

Na drugim miejscu uplasowała się historia Natalii, która pracowała w Lidlu m.in. podczas Pol’and’Rock Festival i chwali swoje obecne miejsce pracy. Reklama Natalia - pracownik sklepu - Tysiące pracowników, tysiące historii jest częścią kampanii Lidla skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu. Trzeci, we wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard, był spot reklamujący Vasco Mini 2 - Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym internetem. Film przedstawia najważniejsze funkcje elektronicznego tłumacza, który obsługuje ponad 50 języków.

Klip Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix zajął czwarte miejsce. Spot prezentuje aplikację Blix z gazetkami najpopularniejszych sieci handlowych: Biedronka, Lidl, Kaufland, Netto, Rossmann, Pepco. Piąte miejsce należy zaś do Android One w Xiaomi Mi A3 - dlaczego warto? - RTV EURO AGD, czyli reklamy sieci sklepów z elektroniką RTV Euro AGD, w której przedstawione są główne zalety systemu operacyjnego Android One w smartfonie Xiaomi Mi A3.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764