logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

  PR 07.11.2019, przeczytano 148 razy
ilustracja

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-wrzesien-2019-r.,384626,artykul.html

Pierwsze miejsce zestawienia najczęściej oglądanych spotów reklamowych we wrześniu na YouTube zajął klip Play Zbigniew Boniek wybrał BIZNES BOX PRO w Play dla Firm wyprodukowany przez agencję kreatywną Grandes Kochonos. Promuje on ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm. Reklamy Play z gwiazdorską obsadą po raz pierwszy pojawiły się w zestawieniu w 2013 roku i od tego czasu do grona “ambasadorów” oferty sieci komórkowej dołączyli m.in. Kuba Wojewódzki, Marcin Prokop, Magdalena Różczka, Małgorzata Socha, Magda Gessler, Agnieszka Chylińska, Adam Małysz, Kamil Bednarek czy Margaret.

Na drugim miejscu uplasowała się historia Natalii, która pracowała w Lidlu m.in. podczas Pol’and’Rock Festival i chwali swoje obecne miejsce pracy. Reklama Natalia - pracownik sklepu - Tysiące pracowników, tysiące historii jest częścią kampanii Lidla skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu. Trzeci, we wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard, był spot reklamujący Vasco Mini 2 - Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym internetem. Film przedstawia najważniejsze funkcje elektronicznego tłumacza, który obsługuje ponad 50 języków.

Klip Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix zajął czwarte miejsce. Spot prezentuje aplikację Blix z gazetkami najpopularniejszych sieci handlowych: Biedronka, Lidl, Kaufland, Netto, Rossmann, Pepco. Piąte miejsce należy zaś do Android One w Xiaomi Mi A3 - dlaczego warto? - RTV EURO AGD, czyli reklamy sieci sklepów z elektroniką RTV Euro AGD, w której przedstawione są główne zalety systemu operacyjnego Android One w smartfonie Xiaomi Mi A3.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

24 stycznia wypada Światowy Dzień Środków Masowego Przekazu. Zawody związane z mediami, takie jak redaktor czy dziennikarz to wyjątkowe profesje. Obowiązuje ich szczególny kodeks etyczny, mają też duży wpływ na kształtowanie opinii publicznej na istotne społecznie tematy. Co ciekawe, jak wynika z badań CBOS-u z 2019 roku, dziennikarze mogą cieszyć się 55 proc. poważaniem...
Tiktok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera
Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Massengera i Facebooka.
Apel kardio-torakochirurgów w sprawie dyskredytacji Tomasza Grodzkiego w mediach publicznych
Z wielkim niepokojem obserwujemy akcję dyskredytacji prof. Tomasza Grodzkiego, marszałka Senatu RP, prowadzoną przez publiczne środki masowego przekazu.
Promocyjna oferta Amazon Prime Video i Play
PLAY, operator sieci komórkowej, rozwija ofertę serwisów wideo, z których wygodnie mogą korzystać jego klienci. Nowym partnerem sieci jest Amazon Prime Video.
2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego w Kino Polska Muzyka
Kino Polska Muzyka ogłosiła 2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego. Największe przeboje Zbigniewa Wodeckiego, premierowe na antenie stacji utwory artysty, wreszcie wyjątkowy koncert 1976. A Space Odyssey – to tylko niektóre z atrakcji kanału planowanych na 2020 rok. Patronem wydarzenia jest Fundacja im. Zbigniewa Wodeckiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764