logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

  PR 07.11.2019, przeczytano 208 razy
ilustracja

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-wrzesien-2019-r.,384626,artykul.html

Pierwsze miejsce zestawienia najczęściej oglądanych spotów reklamowych we wrześniu na YouTube zajął klip Play Zbigniew Boniek wybrał BIZNES BOX PRO w Play dla Firm wyprodukowany przez agencję kreatywną Grandes Kochonos. Promuje on ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm. Reklamy Play z gwiazdorską obsadą po raz pierwszy pojawiły się w zestawieniu w 2013 roku i od tego czasu do grona “ambasadorów” oferty sieci komórkowej dołączyli m.in. Kuba Wojewódzki, Marcin Prokop, Magdalena Różczka, Małgorzata Socha, Magda Gessler, Agnieszka Chylińska, Adam Małysz, Kamil Bednarek czy Margaret.

Na drugim miejscu uplasowała się historia Natalii, która pracowała w Lidlu m.in. podczas Pol’and’Rock Festival i chwali swoje obecne miejsce pracy. Reklama Natalia - pracownik sklepu - Tysiące pracowników, tysiące historii jest częścią kampanii Lidla skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu. Trzeci, we wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard, był spot reklamujący Vasco Mini 2 - Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym internetem. Film przedstawia najważniejsze funkcje elektronicznego tłumacza, który obsługuje ponad 50 języków.

Klip Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix zajął czwarte miejsce. Spot prezentuje aplikację Blix z gazetkami najpopularniejszych sieci handlowych: Biedronka, Lidl, Kaufland, Netto, Rossmann, Pepco. Piąte miejsce należy zaś do Android One w Xiaomi Mi A3 - dlaczego warto? - RTV EURO AGD, czyli reklamy sieci sklepów z elektroniką RTV Euro AGD, w której przedstawione są główne zalety systemu operacyjnego Android One w smartfonie Xiaomi Mi A3.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku
NOIZZ.pl stworzył filtr w aplikacji Instagram, który wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość, umożliwia dodanie do tablicy z nazwą miejscowości tęczowej ramki. Akcja portalu jest reakcją na przyjęte przez ponad 50 jednostek samorządu terytorialnego (gminy, powiaty oraz województwa) deklaracje, że są obszarami wolnymi od “ideologii” LGBT. Funkcjonalność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764