logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawy Copa Finlandia w opakowaniach inspirowanych fińskim designem

  PR 27.06.2019, przeczytano 1174 razy
ilustracjastrzałka

Finlandia Cranberry Vodka oraz Finlandia Lime Vodka dostępne są w nowych, inspirowanych fińskim designem opakowaniach w zestawach z kieliszkami typu copa, które mają akcentować ich najwyższą jakość oraz perfekcyjnie zbalansowany smak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawy-copa-finlandia-w-opakowaniach-inspirowanych-finskim-designem,383037,artykul.html

Nowe packi Copa Finlandia stwarzają możliwość tworzenia łatwych drinków smakowych, serwowanych w efektownych kieliszkach. Finlandia Cranberry Vodka z kieliszkiem typu copa jest propozycją dla osób poszukujących wódki o wyraźnym smaku świeżej żurawiny, która komponuje się z delikatną kwasowością lemoniady. Razem tworzą łatwy w wykonaniu drink o orzeźwiającym bukiecie smakowym. Finlandia Lime Vodka posiada wyczuwalny aromat świeżej limonki, charakterystyczny dla Finlandia Vodka i łączy się w harmonijną całość z colą, tworząc kompozycję o rześkim smaku.

obrazek

Źródło: Finlandia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764