logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zetha Media z pierwszymi klientami na obsługę marketingową na polskim rynku

  PR 18.10.2016, przeczytano 576 razy

W październiku do grona klientów Zetha Media dołączyły firmy Admiral Tax - brytyjska kancelaria podatkowa obecna także w Polsce oraz Dowson Holdings - firma z obszaru optymalizacji podatkowej i inwestycji kapitałowych. To pierwsi klienci Zetha Media pozyskani na rynku polskim w dziedzinie usług z zakresu marketingu i PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zetha-media-z-pierwszymi-klientami-na-obsluge-marketingowa-na-polskim-rynku,30269,artykul.html

W ramach współpracy z Admiral Tax agencja jest odpowiedzialna za PR korporacyjny, PR produktowy i e-PR, e-marketing oraz event marketing. Zetha Media zajmie się także doradztwem w zakresie komunikacji i reklamy. Firma nie korzystała dotąd z usług agencji w Polsce, jednak znała markę Zetha Media, z którą współpracowała w Wielkiej Brytanii. Admiral Tax sam zgłosił się do agencji po tym jak weszła na polski rynek.

Zetha Media zajmie się także budowaniem wizerunku marki Dowson Holdings. Do zadań agencji należą całościowa obsługa w obszarze PR produktowego, e-PR, a także rekomendowanie działań kreatywnych oraz reklamowych. Klienta pozyskano wskutek działań new business. Firma nie korzystała dotąd z usług agencji w Polsce.

Nie bez znaczenia dla wyboru Zetha Media przez obu naszych klientów było nasze długoletnie doświadczenie na rynku brytyjskim. Oba podmioty są firmami brytyjskimi i wybierając nas mogły mieć pewność, że we wszystkich działaniach będziemy stosować się do wysokich brytyjskich standardów. Mamy nadzieję na długą i owocną współpracę. Oba kontrakty zawarliśmy na czas nieokreślony - mówi Anna Godek - Biniasz, Dyrektor Zarządzająca Zetha Media.

Zetha Media jest właścicielem ukazujących się w Wielkiej Brytanii tygodników "Polish Express" i “LAJT” oraz serwisów Polishexpress.co.uk, Lajt.co.uk, Stefa.co.uk, Polacy.co.uk. Jest także organizatorem corocznego plebiscytu dla biznesu “Polish Choice” oraz wydarzeń kulturalnych. W 2016 roku firma przeszła gruntowną restrukturyzację i zaczęła świadczyć także usługi z zakresu marketingu i PR. We wrześniu br. Zetha Media ogłosiła swoje wejście na polski rynek jako agencja marketingowa full - service.

Źródło: Zetha Media

www.zetha.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764