logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

  PR 10.07.2020, przeczytano 330 razy
ilustracja

„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zfpr-otwiera-zapisy-na-nowa-konferencje-online,387729,artykul.html

Wybuch światowej pandemii sprawił, że PR-owcy musieli zapomnieć o utartych szlakach i dawnych zasadach. Zmienił się tryb pracy, musiały zmienić się też narzędzia, strategiczne plany i budżety. Podczas konferencji prelegenci doradzą, jak w nowej erze post-Covid zadbać o reputację firm i jak, przy strategicznym wsparciu PR, zaplanować skuteczny powrót do gry rynkowej w 2021 roku.

– W związku ze zmianą, PR także podlega i wymaga transformacji. To oczywiste. Zadajemy sobie obecnie pytanie o jej zakres i „głębokość”. Czy to tylko lifting, czy przemodelowanie, a może redefinicja? Podczas konferencji ZFPR będziemy mówić o krytycznych aspektach konstruowania strategii komunikacji na kolejny rok, biorąc pod uwagę wyzwania czasu post-Covid – mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. – Już samą nazwą wydarzenia podkreślamy, że PR jako funkcja zarządzania przyjmuje właśnie te wyzwania, przed którymi stają firmy i organizacje, aby skutecznie wesprzeć je w zaplanowaniu i efektywnej realizacji działań w nowym roku – dodaje.

Swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami oraz wiedzą popartą najlepszymi praktykami na rynku podzielą się zaproszeni eksperci, m.in. Francis Ingham (Chief Executive ICCO), Jowita Michalska (Fundacja Digital University), Cezary Szymanek (rp.pl) czy Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia).

Wydarzenie skierowane jest zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach. Termin konferencji wpisuje się w kalendarz planowania aktywności klientów agencji PR na rok 2021 i jest tym samym znakomitym momentem, aby podkreślić ogromną wartość i rolę, jaką ma PR do odegrania w zarządzaniu organizacją, firmą, marką, usługą bądź produktem.

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27 i 28 sierpnia 2020 roku w godz. 9:00-14:00. Informacje o wydarzeniu, programie i prelegentach będą dostępne na stronie www.zfpr.pl/pr2021 oraz kanałach komunikacji ZFPR.

  • Udział jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja TUTAJ.

To już drugie tego typu wydarzenie organizowane w tym roku przez ZFPR. W kwietniu odbyła się konferencja online „PR-em w kryzys”, w której wzięło udział ponad 600 uczestników i 18 prelegenów.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764