logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ZFPR rusza z kampanią zachęcającą młodych ludzi do podjęcia pracy w branży public relations

  PR 07.06.2023, przeczytano 493 razy

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush znajdują się materiały edukacyjne oraz inspirujące wywiady z ekspertami i praktykami PR zachęcające młodych ludzi do rozwoju zawodowego w agencjach PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zfpr-rusza-z-kampania-zachecajaca-mlodych-ludzi-do-podjecia-pracy-w-branzy-public-relations,400324,artykul.html

Celem kampanii #PRCrush jest budowanie pozytywnych skojarzeń z branżą i wizerunkiem PR-owca, edukacja młodych ludzi w zakresie najnowszych trendów, pokazanie istoty public relations, jej potencjału i szerokich możliwości. Aspekt emocjonalny nie jest przypadkowy. ZFPR chce pokazać, że to właśnie PR stoi za sukcesami uwielbianych przez konsumentów marek, które zyskały status lovebrands. To przemyślane strategie, błyskotliwe pomysły kreatywne i angażujący storytelling wspierają ważne kampanie o znaczeniu globalnym. Przedstawiciele agencji zrzeszonych w ZFPR pragną udowodnić, że PR to branża zmieniająca świat, promująca nieszablonowe rozwiązania, a jednym z jej największych atutów jest różnorodność. Innymi słowy, nie ma tu miejsca na nudę.

Organizator kampanii zaprosił do współpracy ekspertów - wysokiej klasy specjalistów, w tym praktyków PR, wykładowców akademickich, a także dziennikarzy, którzy na konkretnych przykładach ze swojego życia zawodowego pokażą pełen wachlarz obszarów public relations, wyzwania, wymagane kompetencje i umiejętności, a także zniuansowane aspekty pracy w szeroko rozumianej komunikacji. Teksty eksperckie przygotowali m.in. Natalia Długosz (Marketing and Communications Manager Eastern Europe & EMEA Resideo), Anna Wiśniewska (Marketing and Communications Director Skanska Commercial Development Europe), Anna Miotk, Monika Kaczmarek-Śliwińska, Łukasz Przybysz (wykładowcy akademiccy), Anna Kaczmarek (dziennikarka serwisu natemat.pl) i Beata Cholewińska (dziennikarka Polsat).

Na oficjalnej stronie kampanii znajdują się również materiały wideo prezentujące sylwetki PR-owców starszego i młodszego pokolenia – szefów agencji, jak i konsultantów (Helena Korniejew z Big Picture, Agata Zeman z 24/7Communication, Sebastian Stępak z MSL, Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki z SEC Newgate CEE oraz Joanna Radzio i Michał Sikorski z 38 Content Communication), a także przedstawicieli klientów (Adrianna Morze z DB Schenker, Stefan Bogucki z Revolut). Jako pierwsze twarze kampanii opowiedzą swoje historie zawodowe - #myPRstory - przedstawią swój pomysł na sukces w branży, udowodnią, że PR może wpływać na zmianę postaw i sposobu myślenia. Z kolei na wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy mają predyspozycje do pracy w PR, czeka test kompetencji przygotowany specjalnie na potrzeby kampanii przez Annę Miotk, nauczyciela akademickiego na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Test szczegółowo opisuje nie tylko różnorodne obszary komunikacji, ale także zakres i specyfikę obowiązków oraz pożądane cechy charakteru osoby wykonującej dane zadania.

- Zakochałam się w PR od pierwszego wejrzenia i do dziś uważam, że to zawód, który daje ogromną satysfakcję pod warunkiem, że wykonujemy go z pasją, jednocześnie twardo stąpając po ziemi. W tej pracy liczy się kreatywność i otwarta głowa, a zaangażowanie dosyć szybko można przekuć w sukces.  To właśnie chcemy udowodnić naszą kampanią - mówi Anna Simon, wiceprezeska zarządu ZFPR.

A młode twarze kampanii, Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki, reprezentujący agencję SEC Newgate CEE, dodają:

– Praca w agencji PR daje wyjątkowy dostęp do konsultantów różnych specjalizacji, którzy inspirują i wspomagają nas swoim doświadczeniem. Ważne jest też poczucie wpływu i sprawczości – to nas naprawdę kręci.

Kampania #PRcrush potrwa do października tego roku i obejmie wszystkie kanały społecznościowe ZFPR oraz portalu z ofertami pracy RocketJobs (Facebook, Instagram, Tik Tok), który jako partner akcji będzie zachęcał młodych ludzi do podjęcia pracy w branży PR.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764