Jeszcze przez dwa tygodnie można zgłaszać propozycje do tegorocznej nagrody za najgorszą reklamę w polskiej przestrzeni publicznej. 15 października o godz. 24:00 zostaną zamknięte wirtualne urny wyborcze.
Tegoroczny festiwal najgorszych reklam odbędzie się 25 listopada w gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytetu Wrocławskiego. W trakcie gali kapituła konkursu wybierze 10 nominowanych w 5 kategoriach: reklama społeczno-polityczna, reklama telewizyjna, reklama prasowa, reklama zewnętrzna i program communication design. Spośród nich zgromadzona na sali publiczność będzie mogła wybrać tzw. “super chamleta”. Wstęp na galę jest wolny.
Obecnie organizatorzy zgromadzili prawie 250 projektów reklam. Najliczniejszą grupę stanowią reklamy telewizyjne (m.in. Procter&Gamble, Poznań miasto know-how, UPC, Multimedia, Multi Food STP). Dużą popularnością cieszą się także reklamy polityczne, przede wszystkim te promujące Grzegorza Napieralskiego, któremu - jak donoszą organizatorzy - Internauci zarzucają “sztuczność, brak kompetencji i przaśność”.
Zgłoszeń można dokonać poprzez stronę internetową festiwalu.
Źródło: Chamlet