logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia do Chamletów jeszcze przez dwa tygodnie

   03.10.2011, przeczytano 1091 razy
ilustracjastrzałka
Chamlet - druga edycja festiwalu najgorszych reklam

Jeszcze przez dwa tygodnie można zgłaszać propozycje do tegorocznej nagrody za najgorszą reklamę w polskiej przestrzeni publicznej. 15 października o godz. 24:00 zostaną zamknięte wirtualne urny wyborcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-chamletow-jeszcze-przez-dwa-tygodnie,13647,artykul.html

Tegoroczny festiwal najgorszych reklam odbędzie się 25 listopada w gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytetu Wrocławskiego. W trakcie gali kapituła konkursu wybierze 10 nominowanych w 5 kategoriach: reklama społeczno-polityczna, reklama telewizyjna, reklama prasowa, reklama zewnętrzna i program communication design. Spośród nich zgromadzona na sali publiczność będzie mogła wybrać tzw. “super chamleta”. Wstęp na galę jest wolny.

Obecnie organizatorzy zgromadzili prawie 250 projektów reklam. Najliczniejszą grupę stanowią reklamy telewizyjne (m.in. Procter&Gamble, Poznań miasto know-how, UPC, Multimedia, Multi Food STP). Dużą popularnością cieszą się także reklamy polityczne, przede wszystkim te promujące Grzegorza Napieralskiego, któremu - jak donoszą organizatorzy - Internauci zarzucają “sztuczność, brak kompetencji i przaśność”.

Zgłoszeń można dokonać poprzez stronę internetową festiwalu.

Źródło: Chamlet

www.chamlet.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764