logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia do konkursu o Złoty Medal podczas Festiwaldruku.pl

   31.03.2016, przeczytano 487 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz czwarty profesjonalne Jury wybierze firmy, które otrzymają prestiżowe wyróżnienie jakim jest Złoty Medal FestiwalDruku.pl. Wystawcy targów reklamy i poligrafii mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-konkursu-o-zloty-medal-podczas-festiwaldruku.pl,28010,artykul.html

Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, wytypują najciekawsze produkty, które charakteryzują się nowoczesnością zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjnymi technologiami lub rozwiązaniami, szczególnymi zaletami ekonomicznymi w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywnym oddziaływaniem produktu na środowisko, wysoką funkcjonalnością produktu czy estetyką produktu.

Zgłoszenia można przesyłać do 17 lipca 2016 r., a uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas samych Targów.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj: http://www.pub.oohmagazine.pl/Festiwal/ZMregulamin.pdf

Formularz zgłoszeniowy można pobrać tutaj: http://www.pub.oohmagazine.pl/Festiwal/ZMzgloszenie.doc

Zapytania, a także zgłoszenia do konkursu należy wysyłać na adres: k.lipska(at)oohmagazine.pl do 17 lipca.

FestiwalDruku.pl odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764