logo
WIADOMOŚCI

Zgłoszenia do konkursu o Złoty Medal podczas Festiwaldruku.pl

   31.03.2016, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz czwarty profesjonalne Jury wybierze firmy, które otrzymają prestiżowe wyróżnienie jakim jest Złoty Medal FestiwalDruku.pl. Wystawcy targów reklamy i poligrafii mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-konkursu-o-zloty-medal-podczas-festiwaldruku.pl,28010,artykul.html

Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, wytypują najciekawsze produkty, które charakteryzują się nowoczesnością zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjnymi technologiami lub rozwiązaniami, szczególnymi zaletami ekonomicznymi w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywnym oddziaływaniem produktu na środowisko, wysoką funkcjonalnością produktu czy estetyką produktu.

Zgłoszenia można przesyłać do 17 lipca 2016 r., a uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas samych Targów.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj: http://www.pub.oohmagazine.pl/Festiwal/ZMregulamin.pdf

Formularz zgłoszeniowy można pobrać tutaj: http://www.pub.oohmagazine.pl/Festiwal/ZMzgloszenie.doc

Zapytania, a także zgłoszenia do konkursu należy wysyłać na adres: k.lipska(at)oohmagazine.pl do 17 lipca.

FestiwalDruku.pl odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone