logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia do konkursu o Złoty Medal podczas Festiwaldruku.pl

   31.03.2016, przeczytano 507 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz czwarty profesjonalne Jury wybierze firmy, które otrzymają prestiżowe wyróżnienie jakim jest Złoty Medal FestiwalDruku.pl. Wystawcy targów reklamy i poligrafii mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-konkursu-o-zloty-medal-podczas-festiwaldruku.pl,28010,artykul.html

Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, wytypują najciekawsze produkty, które charakteryzują się nowoczesnością zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjnymi technologiami lub rozwiązaniami, szczególnymi zaletami ekonomicznymi w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywnym oddziaływaniem produktu na środowisko, wysoką funkcjonalnością produktu czy estetyką produktu.

Zgłoszenia można przesyłać do 17 lipca 2016 r., a uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas samych Targów.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj: http://www.pub.oohmagazine.pl/Festiwal/ZMregulamin.pdf

Formularz zgłoszeniowy można pobrać tutaj: http://www.pub.oohmagazine.pl/Festiwal/ZMzgloszenie.doc

Zapytania, a także zgłoszenia do konkursu należy wysyłać na adres: k.lipska(at)oohmagazine.pl do 17 lipca.

FestiwalDruku.pl odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764