logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia do Rankingu agencji PR według fee income za rok 2018

  PR 27.03.2019, przeczytano 392 razy

Związek Firm Public Relations zaprasza do wzięcia udziału w VII edycji Rankingu agencji PR według fee income. Zgłoszenia będą przyjmowane do 19 kwietnia 2019 r. zarówno od firm zrzeszonych jak i niezrzeszonych w ZFPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-rankingu-agencji-pr-wedlug-fee-income-za-rok-2018,381826,artykul.html

W tym roku po raz pierwszy ranking zostanie uwzględniony w Raporcie PR, którego głównym tematem ma być „Reputacja”. W Raporcie znajdzie się przewodnik po najlepszych agencjach PR, biorących udział w rankingu, a także seria artykułów dotyczących kilku aspektów reputacji.

Ranking ma na celu ukazanie właściwego charakteru usług PR na rynku poprzez skupienie się na doradztwie komunikacyjnym i przychodach z honorariów. Pojęcie „fee income” jest definiowane jako różnica między przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, czyli sumą honorariów i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi.

Prezentowane w rankingu wyniki będą weryfikowane w drodze audytu finansowego przez niezależną firmę audytorską, a audyt obejmie nadzór nad procesem gromadzenia danych, ich weryfikację oraz przygotowanie raportu. W Rankingu mogą wziąć udział agencje PR, które świadczą pełen zakres usług public relations, a także grupy kapitałowe spełniające ten warunek. W przypadku grup kapitałowych w rankingu będą uwzględnione przychody tylko z tych podmiotów z grupy, których głównych przedmiotem działalności jest świadczenie usług public relations. Podobnie jak w poprzednim roku, w rankingu prezentowane będą dwie osobne klasyfikacje dla podmiotów indywidualnych i grup kapitałowych.

Wszyscy zainteresowani udziałem w rankingu proszeni są o kontakt z biurem ZFPR poprzez adres: joanna.dokudowicz[at]zfpr.pl. Wzór ankiety oraz zasady udziału w rankingu opisane w regulaminie można znaleźć na stronie www.zfpr.pl. Publikacja Raportu PR wraz z rankingiem zaplanowana jest na koniec maja br.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Za audyt rankingu odpowiedzialna jest firma Strategia Audit.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764