logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają

  PR 20.02.2023, przeczytano 911 razy

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają! To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się rówieśnikami z branży.  Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-young-creatives-cannes-juz-trwaja,399037,artykul.html

Young Creatives od niemal 25 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami klientów w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients. Przewidziane są również dwie kategorie specjalne – Open TikTok oraz Open Shutterstock. Prace zgłoszonych teamów będą oceniać doświadczeni dyrektorzy kreatywni, stratedzy, reżyserzy, marketerzy oraz designerzy.

Zasady udziału są proste: zainteresowani zgłaszają się w 2-osobowych zespołach w jednej z kategorii. Zadanie przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu mają 24h lub 48h. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, pr-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1992 roku.

W tym roku w składzie jury zasiądą:

  • Media – Paulina Złotnicka, Rozgłos;
  • PR – Katarzyna Życińska, 38 Content Communication;
  • Print/Film – Tomasz Zieliński, DDB Warszawa;
  • Clients – Małgorzata Drozdowska, FCB&TheMilkman;
  • Digital – Michał Bucholc, Gong;
  • Design – Kaja Dobrzańska, Good Goods Club, Yope;

Gala uroczystego wręczenia nagród odbędzie się 20 kwietnia w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

Podczas konkursu wyłonimy 14 laureatów, którzy w czerwcu będą reprezentować nasz kraj na międzynarodowych finałach Young Lions w Cannes podczas największego festiwalu kreatywności Cannes Lions Festival of Creativity.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Polot, Wyraz, Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, TikTok.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764