logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają

  PR 20.02.2023, przeczytano 793 razy

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają! To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się rówieśnikami z branży.  Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-young-creatives-cannes-juz-trwaja,399037,artykul.html

Young Creatives od niemal 25 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami klientów w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients. Przewidziane są również dwie kategorie specjalne – Open TikTok oraz Open Shutterstock. Prace zgłoszonych teamów będą oceniać doświadczeni dyrektorzy kreatywni, stratedzy, reżyserzy, marketerzy oraz designerzy.

Zasady udziału są proste: zainteresowani zgłaszają się w 2-osobowych zespołach w jednej z kategorii. Zadanie przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu mają 24h lub 48h. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, pr-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1992 roku.

W tym roku w składzie jury zasiądą:

  • Media – Paulina Złotnicka, Rozgłos;
  • PR – Katarzyna Życińska, 38 Content Communication;
  • Print/Film – Tomasz Zieliński, DDB Warszawa;
  • Clients – Małgorzata Drozdowska, FCB&TheMilkman;
  • Digital – Michał Bucholc, Gong;
  • Design – Kaja Dobrzańska, Good Goods Club, Yope;

Gala uroczystego wręczenia nagród odbędzie się 20 kwietnia w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

Podczas konkursu wyłonimy 14 laureatów, którzy w czerwcu będą reprezentować nasz kraj na międzynarodowych finałach Young Lions w Cannes podczas największego festiwalu kreatywności Cannes Lions Festival of Creativity.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Polot, Wyraz, Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, TikTok.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764