Wszyscy młodzi pracownicy branży reklamowej mają jeszcze czas na zgłoszenie się do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives. Organizator – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedłużył termin zgłoszeń do 9 lutego br. Znani są również przewodniczący poszczególnych kategorii.
Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły pracujące w branży komunikacji marketingowej, których członkowie urodzili się po 27 czerwca 1986 roku. Inne wymagania obowiązują w przypadku kategorii CLIENTS. Jest ona skierowana dla pracowników „strony klienckiej”, którzy urodzili się po 27 czerwca 1984 r.
Uczestnicy poszczególnych kategorii, po otrzymaniu briefu, mają 24 godziny na przygotowanie prac :
- PRINT – layout'u reklamy prasowej
- CYBER – kampanii zintegrowanej w Social Mediach
- FILM – filmu nakręconego telefonem komórkowym (w 48 godz.)
- MEDIA – strategii mediowej
- DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
- PR – strategii działań PR
- CLIENTS – briefu kreatywnego
Wyłonieni zostali również przewodniczący poszczególnych kategorii:
- PRINT/FILM – Arkadiusz Pawlik, Creative Director, TBWAWarszawa
- CYBER – Marcin Talarek, Partner, IRL
- DESIGN – Małgorzata Leniarska, Partnerka Zarządzająca, Dragon Rouge
- PR – Julia Kozak - Managing Director, Senior Vice President and Partner, FleishmanHillard
- CLIENTS – Maciej Waligóra, Executive Creative Director, DDB & Tribal
- MEDIA – prace oceniają wybrani członkowie Jury Innovation Award
Więcej o przewodniczących i jurorach na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives/ oraz http://innovationad.pl/yml/
Nagrodą dla zwycięzców z każdej kategorii jest możliwość udziału w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award.
Young Creatives to konkurs skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. To platforma wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Organizatorem Young Creatives w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Eliminacje startują już 13 lutego.
Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR