logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes przedłużone do 9 lutego

   30.01.2015, przeczytano 1168 razy
ilustracjastrzałka

Wszyscy młodzi pracownicy branży reklamowej mają jeszcze czas na zgłoszenie się do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives. Organizator – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedłużył termin zgłoszeń do 9 lutego br. Znani są również przewodniczący poszczególnych kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-do-young-creatives-cannes-przedluzone-do-9-lutego,23808,artykul.html

Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły pracujące w branży komunikacji marketingowej, których członkowie urodzili się po 27 czerwca 1986 roku. Inne wymagania obowiązują w przypadku kategorii CLIENTS. Jest ona skierowana dla pracowników „strony klienckiej”, którzy urodzili się po 27 czerwca 1984 r. 

Uczestnicy poszczególnych kategorii, po otrzymaniu briefu, mają 24 godziny na przygotowanie prac :

  • PRINT – layout'u reklamy prasowej
  • CYBER – kampanii zintegrowanej w Social Mediach
  • FILM – filmu nakręconego telefonem komórkowym (w 48 godz.)
  • MEDIA – strategii mediowej 
  • DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
  • PR – strategii działań PR
  • CLIENTS – briefu kreatywnego

 

Wyłonieni zostali również przewodniczący poszczególnych kategorii:

  • PRINT/FILM – Arkadiusz Pawlik, Creative Director, TBWAWarszawa
  • CYBER – Marcin Talarek, Partner, IRL 
  • DESIGN – Małgorzata Leniarska, Partnerka Zarządzająca, Dragon Rouge
  • PR – Julia Kozak - Managing Director, Senior Vice President and Partner, FleishmanHillard
  • CLIENTS – Maciej Waligóra, Executive Creative Director, DDB & Tribal
  • MEDIA – prace oceniają wybrani członkowie Jury Innovation Award

Więcej o przewodniczących i jurorach na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives/ oraz http://innovationad.pl/yml/ 

Nagrodą dla zwycięzców z każdej kategorii jest możliwość udziału w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award.

 

Young Creatives to konkurs skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. To platforma wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Organizatorem Young Creatives w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Eliminacje startują już 13 lutego.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764