logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia z całego świata na 10. Bella Skyway Festival

  PR 09.04.2018, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 90 zgłoszonych instalacji i artyści z 14 krajów, w tym zgłoszenia z tak odległych miejsc jak Australia, Tajlandia czy Japonia – tak prezentuje się bilans zakończonego z niemałym sukcesem naboru projektów na 10., jubileuszową, edycję Bella Skyway Festival, która odbędzie się w dniach 21–26 sierpnia 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-z-calego-swiata-na-10.-bella-skyway-festival,36089,artykul.html

W tym roku open call dla artystów, którzy chcieli zaprezentować swoje prace na festiwalu zakończył się 26 marca. W ramach konkursu napłynęło dokładnie 92 propozycje – prym wiodły głównie te z Polski, choć wiele zgłoszeń pojawiło się z takich krajów jak Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Rosja, a i wpłynęły propozycje z tak odległych miejsc jak Australia, Japonia i Tajlandia. Świadczy to o ogromnym zainteresowaniu Bella Skyway Festival, nie tylko w Europie, ale i zagranicą.

- Wielu prezentowanych na Bella Skyway Festival artystów, coraz częściej gości na innych tego typu wydarzeniach. Ostatnio na iLight Marina Bay swoją pracę pokazała Magda Radziszewska. Tym bardziej cieszy nas, że artyści wykazują ogromne zainteresowanie festiwalem, a na Bella Skyway Festival zgłoszenia spływają nie tylko z Polski, ale również z takich odległych krajów jak Australia, Japonia i Tajlandia. – mówi Krystian Kubjaczyk, Dyrektor Toruńskiej Agendy Kulturalnej.

Imponujący jest także poziom merytoryczny zgłoszonych instalacji i mappingów 3D. Wśród nadesłanych propozycji pojawiły się między innymi sześciometrowy świecący węzeł, kilkunastometrowa symulacja zorzy, propozycja utworzenia wioski duszków, interaktywne świetlne graffiti, intrygujący mapping na drzewie, kilkumetrowe latarki w stylu vintage czy… wirtualna gra miejska w oparciu o aplikację mobilną.

- Wszystkie projekty jeśli chodzi o pomysłowość i jakość wykonania są naprawdę imponujące, ale musimy pamiętać o motywie przewodnim. Tegoroczny Bella Skyway Festival skupiać się będzie na zagadnieniu energii – zarówno tej fizycznej, jak i witalnej. Nadesłane propozycje niejednokrotnie zaskakują różnorodnością i oryginalnymi interpretacjami hasła „energia”. Patrząc na zgłoszenia, z całą pewnością można stwierdzić, ze tegoroczna edycja festiwalu będzie bardzo pozytywna i energetyczna. – tłumaczy Marta Kęsy, koordynatorka projektu.

Wszystkie projekty są imponujące, jednak dopiero niebawem oficjalnie będzie wiadomo, które z 92 propozycji trafią do programu tegorocznej, jubileuszowej, edycji Bella Skyway Festival.

Bella Skyway Festival odbędzie się w Toruniu, w dniach 21–26 sierpnia 2018 roku. Organizatorami Bella Skyway Festival są Miasto Toruń i Toruńska Agenda Kulturalna. Sponsorem tytularnym wydarzenia jest TZMO S.A. i Marka Bella. Partnerem głównym festiwalu jest Województwo Kujawsko-Pomorskie.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764