logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgłoszenia z całego świata na 10. Bella Skyway Festival

  PR 09.04.2018, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 90 zgłoszonych instalacji i artyści z 14 krajów, w tym zgłoszenia z tak odległych miejsc jak Australia, Tajlandia czy Japonia – tak prezentuje się bilans zakończonego z niemałym sukcesem naboru projektów na 10., jubileuszową, edycję Bella Skyway Festival, która odbędzie się w dniach 21–26 sierpnia 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgloszenia-z-calego-swiata-na-10.-bella-skyway-festival,36089,artykul.html

W tym roku open call dla artystów, którzy chcieli zaprezentować swoje prace na festiwalu zakończył się 26 marca. W ramach konkursu napłynęło dokładnie 92 propozycje – prym wiodły głównie te z Polski, choć wiele zgłoszeń pojawiło się z takich krajów jak Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Rosja, a i wpłynęły propozycje z tak odległych miejsc jak Australia, Japonia i Tajlandia. Świadczy to o ogromnym zainteresowaniu Bella Skyway Festival, nie tylko w Europie, ale i zagranicą.

- Wielu prezentowanych na Bella Skyway Festival artystów, coraz częściej gości na innych tego typu wydarzeniach. Ostatnio na iLight Marina Bay swoją pracę pokazała Magda Radziszewska. Tym bardziej cieszy nas, że artyści wykazują ogromne zainteresowanie festiwalem, a na Bella Skyway Festival zgłoszenia spływają nie tylko z Polski, ale również z takich odległych krajów jak Australia, Japonia i Tajlandia. – mówi Krystian Kubjaczyk, Dyrektor Toruńskiej Agendy Kulturalnej.

Imponujący jest także poziom merytoryczny zgłoszonych instalacji i mappingów 3D. Wśród nadesłanych propozycji pojawiły się między innymi sześciometrowy świecący węzeł, kilkunastometrowa symulacja zorzy, propozycja utworzenia wioski duszków, interaktywne świetlne graffiti, intrygujący mapping na drzewie, kilkumetrowe latarki w stylu vintage czy… wirtualna gra miejska w oparciu o aplikację mobilną.

- Wszystkie projekty jeśli chodzi o pomysłowość i jakość wykonania są naprawdę imponujące, ale musimy pamiętać o motywie przewodnim. Tegoroczny Bella Skyway Festival skupiać się będzie na zagadnieniu energii – zarówno tej fizycznej, jak i witalnej. Nadesłane propozycje niejednokrotnie zaskakują różnorodnością i oryginalnymi interpretacjami hasła „energia”. Patrząc na zgłoszenia, z całą pewnością można stwierdzić, ze tegoroczna edycja festiwalu będzie bardzo pozytywna i energetyczna. – tłumaczy Marta Kęsy, koordynatorka projektu.

Wszystkie projekty są imponujące, jednak dopiero niebawem oficjalnie będzie wiadomo, które z 92 propozycji trafią do programu tegorocznej, jubileuszowej, edycji Bella Skyway Festival.

Bella Skyway Festival odbędzie się w Toruniu, w dniach 21–26 sierpnia 2018 roku. Organizatorami Bella Skyway Festival są Miasto Toruń i Toruńska Agenda Kulturalna. Sponsorem tytularnym wydarzenia jest TZMO S.A. i Marka Bella. Partnerem głównym festiwalu jest Województwo Kujawsko-Pomorskie.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764