logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ziaja z kampanią outdoorową

  PR 09.10.2019, przeczytano 127 razy
ilustracjastrzałka

Ziaja ruszyła z kampanią outdoorową promującą linię kosmetyków adresowanych do ludzi młodych. W formacie 6x3 kampania realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ziaja-z-kampania-outdoorowa,384271,artykul.html

Ziaja realizując kampanie reklamowe konsekwentnie wybiera outdoor. W październiku marka realizuje kampanię promującą linię kosmetyków „Jeju“. Koncepcja serii powstała z myślą o osobach młodych i aktywnych. W projekcie plakatu wykorzystano zdjęcia produktów, a także kolorystykę i elementy graficzne, które można znaleźć na opakowaniach kosmetyków serii „Jeju”.

Kampania realizowana jest na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m) w całej Polsce. Aktywność na nośnikach outdoorowych jest jednym z elementów ogólnej kampanii reklamowej w innych mediach. Działania promocyjne nowej serii ruszyły wczesną jesienią, a zakończą się pod koniec 2019 roku.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
Pegasus Axis to stołowa drukarka UV, która oferuje szerokie możliwości druku przy zachowaniu fotograficznej jakości realizacji i wydajności produkcji. Małe rozmiary maszyny sprawiają, że jest to drukarka dostępna dla każdego – zarówno małej agencji, jak i wielkoformatowej drukarni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764