logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ziaja z kampanią outdoorową

  PR 09.10.2019, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

Ziaja ruszyła z kampanią outdoorową promującą linię kosmetyków adresowanych do ludzi młodych. W formacie 6x3 kampania realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ziaja-z-kampania-outdoorowa,384271,artykul.html

Ziaja realizując kampanie reklamowe konsekwentnie wybiera outdoor. W październiku marka realizuje kampanię promującą linię kosmetyków „Jeju“. Koncepcja serii powstała z myślą o osobach młodych i aktywnych. W projekcie plakatu wykorzystano zdjęcia produktów, a także kolorystykę i elementy graficzne, które można znaleźć na opakowaniach kosmetyków serii „Jeju”.

Kampania realizowana jest na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m) w całej Polsce. Aktywność na nośnikach outdoorowych jest jednym z elementów ogólnej kampanii reklamowej w innych mediach. Działania promocyjne nowej serii ruszyły wczesną jesienią, a zakończą się pod koniec 2019 roku.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stratasys J8 – najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14...
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
W lutym do grona klientów Sfery Group dołączył jeden z wiodących producentów mebli w Europie – firma Paged Meble. Działania komunikacyjne, prowadzone na rzecz firmy, obejmują dwa, strategicznie ważne obszary: rynek kontraktowy oraz rynek mieszkaniowy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764