logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zielone Mikołaje w świątecznej kampanii Kasy Stefczyka

  PR 30.11.2016, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

28 listopada 2016 r. wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Została on opatrzona hasłem „Zielone Mikołaje”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zielone-mikolaje-w-swiatecznej-kampanii-kasy-stefczyka,30684,artykul.html

Podstawą tej kampanii są spoty (15 s. i 30 s.) emitowane w Internecie: na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci reklamowej Google, a także na serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska. Kampania została podzielona na dwa etapy: w okresie 21-27 listopada – emisja 15-sekundowego teasera oraz od 28 listopada emisja 30-sekundowego spotu właściwego. Kampanię internetową uzupełnia emisja reklamy w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Dodatkowo na Facebooku (facebook.com/zielonemikolaje) prowadzona jest akcja informacyjna publikująca newsy, gdzie będzie można spotkać Zielonego Mikołaja.

Kampania „Zielone Mikołaje” odwołuje się do postaci Zielonego Mikołaja, stworzonego przez Kasę Stefczyka do promocji oferty świątecznej Kasy. Mikołaj ten też jest symbolem akcji charytatywnych, jakie prowadzi Kasa Stefczyka w okresie świat Bożego Narodzenia w domach dziecka i innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. W tym roku Zielonym Mikołajem może zostać każdy. Każdy przecież przygotowuje świąteczne prezenty dla najbliższych. A pomocna może być w tym Kasa Stefczyka, która oferuje pożyczkę na atrakcyjnych warunkach.

Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii produktowych i wizerunkowych Kasy Stefczyka, tę również przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto nadzorowała produkcję spotów.

Źródło: Apella SA

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764