28 listopada 2016 r. wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Została on opatrzona hasłem „Zielone Mikołaje”.
Podstawą tej kampanii są spoty (15 s. i 30 s.) emitowane w Internecie: na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci reklamowej Google, a także na serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska. Kampania została podzielona na dwa etapy: w okresie 21-27 listopada – emisja 15-sekundowego teasera oraz od 28 listopada emisja 30-sekundowego spotu właściwego. Kampanię internetową uzupełnia emisja reklamy w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Dodatkowo na Facebooku (facebook.com/zielonemikolaje) prowadzona jest akcja informacyjna publikująca newsy, gdzie będzie można spotkać Zielonego Mikołaja.
Kampania „Zielone Mikołaje” odwołuje się do postaci Zielonego Mikołaja, stworzonego przez Kasę Stefczyka do promocji oferty świątecznej Kasy. Mikołaj ten też jest symbolem akcji charytatywnych, jakie prowadzi Kasa Stefczyka w okresie świat Bożego Narodzenia w domach dziecka i innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. W tym roku Zielonym Mikołajem może zostać każdy. Każdy przecież przygotowuje świąteczne prezenty dla najbliższych. A pomocna może być w tym Kasa Stefczyka, która oferuje pożyczkę na atrakcyjnych warunkach.
Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii produktowych i wizerunkowych Kasy Stefczyka, tę również przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto nadzorowała produkcję spotów.
Źródło: Apella SA