logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zielone Opakowanie - Green Packaging Star Awards 2011 dla Grupy STI

  PR 02.12.2011, przeczytano 1728 razy
ilustracjastrzałka

Innowacyjna tacka antypoślizgowa Multiform-Line jest praktycznym rozwiązaniem służącym do przenoszenia naczyń, a przy tym jest ona również przyjazna dla środowiska naturalnego. Jej zalety dostrzegło także jury tegorocznego konkursu „Green Packaging Star Awards”, które uznało produkt za szczególnie przyjazny dla środowiska naturalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zielone-opakowanie---green-packaging-star-awards-2011-dla-grupy-sti,14059,artykul.html

Kartonowa tacka antypoślizgowa jako alternatywa do tacek produkowanych z tworzyw sztucznych.

Wszędzie, gdzie podaje się żywność, stosowane są tacki; w restauracji, stołówce, podczas różnego rodzaju eventów, czy też w różnych systemach gastronomiczych i cateringowych. W standardowej praktyce używa się zwykle tacek z tworzywa sztucznego lub też metalu, które niestety posiadają swoje wady; umieszczone na nich naczynia często się ślizgają i przesuwają podczas przenoszenia. W sektorze cateringowym i gastronomii eventowej powstają duże straty, gdyż tylko niewielka ilość tacek przeznaczonych do wielokrotnego użytku wraca do właściciela.

W związku z tym Grupa STI zaprojetowała innowacyjną tackę cateringową przeznaczoną specjalnie dla wyżej wymienionej grupy docelowej. Tacka pokryta jest lakierem antypoślizgowym, który umożliwia bezpieczny transport naczyń – aż do nachylenia kąta do 25 stopni dysponuje ona wyśmienitą przyczepnością podłogową. Poza tym może być ona również indywidualnie zaprojektowana i dopasowana do istniejących zapotrzebowań.

Podstawę tacki stanowi nadająca się do obróbki recyklingowej tektura falista lub też lita, która dzięki tłoczeniu na gorąco może przybrać kształt klasycznej tacki z wysoko zawiniętymi rantami. Powłoka antypoślizgowa „Inline” uaktywnia się dopiero w ostatnim etapie produkcyjnym – tzn. podczas formowania kształtu tacki, dlatego też tacka może być aż do tego momentu optymalnie przetwarzana i dopasowywana do istniejących zapotrzebowań.

Dzięki zastosowaniu lakieru powierzchnia tacki posiada funkcje antypoślizgowe oraz jest odporna na działanie wody. Ponadto, uszlachetniene tego rodzaju powoduje, iż można zrezygnować ze stosowania nakładów papieru używanych przy zastosowaniu tradycyjnych rozwiązań. Cateringowa tacka antypoślizgowa Grupy STI jest bowiem także doskonałym nośnikiem reklamowym.

Jednocześnie objętość logistyczna i waga tacki są znacznie mniejsze niż w przypadku rozwiązań produkowanych z metalu czy też tworzywa sztucznego. Tacki te posiadają tym samym kolejną dodatkową zaletę sprzyjającą ekologii.

Podczas austriackich targów opakowaniowych easyFairs w Wiedniu już po raz 3 zotała rozdana nagroda „Green Packaging Star Awards”. Antypoślizgowa tacka cateringowa Grupy STI została wyróżniona na podstawie doboru materiałów ekologicznych, w ten sposób uzyskując status produktu szczególnie przyjaznego środowisku naturalnemu.

Dzięki nagrodzie, w centrum uwagi znalazła się nie tylko Grupa STI, ale również rozwiązania przyjazne dla środowiska naturalnego oraz ulepszenia i uszlachetnienia odpowiednie dla opakowaniowych procesów operacyjnych, w których aspekty ekologicze znajdują się na pierwszym miejscu.

Źródło: Grupa ST

Dodatkowe informacje:

Grupa STI jest wiodącym europejskim dostawcą w branży displayów i opakowań; dysponuje 14 zakładami produkcyjnymi w Niemczech, Australii, Anglii Polsce, Rumunii, Czechach i na Węgrzech; zatrudnia 2000 pracowników. W 2010 roku obrót grupy wyniósł około 300 milionów euro. Klientami Grupy STI jest ponad połowa największych europejskich producentów towarów szybko-rotujących (FMCG), wiodące przedsiębiorstwa zajmujące się wytwarzaniem dóbr przemysłowych oraz koncerny handlowe, w tym dwadzieścia z 30 największych firm niemieckich.

W leksykonie „Marki XX wieku” wydanym na początku bieżącego roku przez dr Floriana Langenscheidt’a Grupa STI została wpisana jako synonim dla opakowań i displayów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764