logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zielone przystanki w Krakowie – AMS inwestuje w proekologiczne rozwiązania dla miast

  PR 16.04.2018, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

Na czterech krakowskich przystankach pojawiły się ekologiczne moduły, których głównym motywem są żywe rośliny tworzące naturalną ochronę antysmogową. Pilotażowy projekt pod nazwą Zielone przystanki realizowany jest w ramach trójstronnego porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Zarządem Zieleni Miejskiej oraz AMS – pomysłodawcą rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zielone-przystanki-w-krakowie-%E2%80%93-ams-inwestuje-w-proekologiczne-rozwiazania-dla-miast,36173,artykul.html

– Zielone przystanki w Krakowie wpisują się w trend, jaki chcielibyśmy – zarówno jako firma, jak i mieszkańcy miast – widywać w przestrzeni publicznej jak najczęściej – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nasza propozycja łączy prosty, ale zarazem efektowny design, nowoczesną stylizację oraz niezwykle ważny obecnie aspekt proekologiczny – zadaniem nowych instalacji będzie pochłanianie pyłów – dodaje Gołębiowska.

ilustracjastrzałka

AMS jest odpowiedzialny za projekt przystanków spójny z linią mebli miejskich, montaż konstrukcji oraz ich utrzymanie. Pierwsze Zielone przystanki pojawiły się przy Teatrze Ludowym (ławka czworoboczna wokół drzewa na przystanku autobusowym), przy Centrum Kongresowym ICE (pergola z ławeczkami na przystanku tramwajowo-autobusowym), na rondzie Grzegórzeckim (moduły płotków na przystanku tramwajowym) oraz na przystanku AGH/UR (pergola z ławeczkami na przystanku autobusowym).

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764