logo
WIADOMOŚCI

Zielone przystanki w Krakowie – AMS inwestuje w proekologiczne rozwiązania dla miast

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Na czterech krakowskich przystankach pojawiły się ekologiczne moduły, których głównym motywem są żywe rośliny tworzące naturalną ochronę antysmogową. Pilotażowy projekt pod nazwą Zielone przystanki realizowany jest w ramach trójstronnego porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Zarządem Zieleni Miejskiej oraz AMS – pomysłodawcą rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zielone-przystanki-w-krakowie-–-ams-inwestuje-w-proekologiczne-rozwiazania-dla-miast,36173,artykul.html

– Zielone przystanki w Krakowie wpisują się w trend, jaki chcielibyśmy – zarówno jako firma, jak i mieszkańcy miast – widywać w przestrzeni publicznej jak najczęściej – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nasza propozycja łączy prosty, ale zarazem efektowny design, nowoczesną stylizację oraz niezwykle ważny obecnie aspekt proekologiczny – zadaniem nowych instalacji będzie pochłanianie pyłów – dodaje Gołębiowska.

ilustracjastrzałka

AMS jest odpowiedzialny za projekt przystanków spójny z linią mebli miejskich, montaż konstrukcji oraz ich utrzymanie. Pierwsze Zielone przystanki pojawiły się przy Teatrze Ludowym (ławka czworoboczna wokół drzewa na przystanku autobusowym), przy Centrum Kongresowym ICE (pergola z ławeczkami na przystanku tramwajowo-autobusowym), na rondzie Grzegórzeckim (moduły płotków na przystanku tramwajowym) oraz na przystanku AGH/UR (pergola z ławeczkami na przystanku autobusowym).

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 83 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone