logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zima na trawie z Żubrówką

  PR 23.02.2018, przeczytano 2306 razy
ilustracjastrzałka

K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zima-na-trawie-z-zubrowka,35561,artykul.html

Konkurs komunikowany jest hasłem „Spędź zimę na trawie”. K2 jest autorem strategii oraz całościowego konceptu kreatywnego. Agencja odpowiada także za realizację aktywacji oraz koordynację współpracy z zaangażowanymi w nią influencerami – Alkopoligamia.com oraz Globstory. Agencja zaprojektowała również materiały POS wspierające promocję w punktach sprzedaży. Media do kampanii planuje K2 Media.

Ideą aktywacji „Spędź zimę na trawie” jest przewrotne, bo zimowe, nawiązanie do ciepłych, wakacyjnych dni spędzanych na świeżym powietrzu. Uczestnicy, którzy w ramach organizowanego konkursu fotograficznego nadeślą najciekawsze zdjęcia, powalczą o główną nagrodę, czyli cztery czteroosobowe wyjazdy do Hotelu Żubrówka położonego w samym sercu Puszczy Białowieskiej. Aktywacja potrwa do połowy marca b.r.

CEDC International jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą w branży napojów alkoholowych. K2 rozpoczęła współpracę z należącą do CEDC marką Żubrówka Bison Grass w połowie 2016 roku. Od tamtej pory realizowana przez agencję obsługa rozszerzyła się o 4 kolejne marki należące do tego koncernu: Żubrówkę Białą, Żubrówkę Czarną, Bolsa Platinum oraz Husarię.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764