logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zima pod kontrolą – start nowej kampanii reklamowej Goodyear

  PR 30.10.2017, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Zima pod kontrolą” Goodyear rozpoczyna kampanię produktów z serii UltraGrip na sezon 2017. Jest ona adresowana do kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zima-pod-kontrola-%E2%80%93-start-nowej-kampanii-reklamowej-goodyear,34296,artykul.html

- Celem kampanii jest przede wszystkim wzrost świadomości marki oraz informowanie klientów, że oferujemy wysokiej klasy, technologicznie zaawansowane opony, które sprostają nawet najtrudniejszym warunkom na drodze. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnych badań – ogumienie Goodyear jest polecane w ponad 80% testów opon. – mówi Marta Kosyra Consumer Brand Manager PL&UA. - Zakup opon jest ważną inwestycją, dlatego kierowcy powinni wybierać produkty najwyższej jakości, o wysokich osiągach i doskonałych parametrach bezpieczeństwa. – dodaje M. Kosyra.

Oferta produktów zimowych Goodyear UltraGrip jest szeroka i obejmuje opony dedykowane do typowych aut osobowych, jak i nieco cięższych pojazdów typu SUV. Opracowane na bazie wielu lat innowacji i doświadczeń, testowane na najbardziej wymagających torach, wyróżniają się znakomitą przyczepnością i prowadzeniem w każdych warunkach zimowych. Opony UltraGrip uzyskują już w tym sezonie doskonałe wyniki testów – model UltraGrip Performance Gen-1 zdobył dwa razy tytuł zwycięzcy testu magazynów Auto Bild allrad i Sport Auto oraz doskonałe rekomendacje niezależnych organizacji motoryzacyjnych jak ADAC, ACE oraz GTÜ.  Pełna oferta opon zimowych amerykańskiego koncernu jest dostępna m.in. w sieci serwisów Premio.

Działania komunikacyjne Goodyear będą prowadzone w całej Polsce od 27 października do 30 listopada br. Informacje przekazywane w Internecie będą zachęcać do odwiedzenia strony www.goodyear.pl i wyszukania najbliższego Dealera opon. Dodatkowo akcję będzie wspierać ogólnopolska kampania billboardowa, która będzie widoczna w 16 głównych miastach od 1 do 30 listopada br.

Źródło: Goodyear

www.goodyear.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764