Pod hasłem „Zima pod kontrolą” Goodyear rozpoczyna kampanię produktów z serii UltraGrip na sezon 2017. Jest ona adresowana do kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon.
- Celem kampanii jest przede wszystkim wzrost świadomości marki oraz informowanie klientów, że oferujemy wysokiej klasy, technologicznie zaawansowane opony, które sprostają nawet najtrudniejszym warunkom na drodze. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnych badań – ogumienie Goodyear jest polecane w ponad 80% testów opon. – mówi Marta Kosyra Consumer Brand Manager PL&UA. - Zakup opon jest ważną inwestycją, dlatego kierowcy powinni wybierać produkty najwyższej jakości, o wysokich osiągach i doskonałych parametrach bezpieczeństwa. – dodaje M. Kosyra.
Oferta produktów zimowych Goodyear UltraGrip jest szeroka i obejmuje opony dedykowane do typowych aut osobowych, jak i nieco cięższych pojazdów typu SUV. Opracowane na bazie wielu lat innowacji i doświadczeń, testowane na najbardziej wymagających torach, wyróżniają się znakomitą przyczepnością i prowadzeniem w każdych warunkach zimowych. Opony UltraGrip uzyskują już w tym sezonie doskonałe wyniki testów – model UltraGrip Performance Gen-1 zdobył dwa razy tytuł zwycięzcy testu magazynów Auto Bild allrad i Sport Auto oraz doskonałe rekomendacje niezależnych organizacji motoryzacyjnych jak ADAC, ACE oraz GTÜ. Pełna oferta opon zimowych amerykańskiego koncernu jest dostępna m.in. w sieci serwisów Premio.
Działania komunikacyjne Goodyear będą prowadzone w całej Polsce od 27 października do 30 listopada br. Informacje przekazywane w Internecie będą zachęcać do odwiedzenia strony www.goodyear.pl i wyszukania najbliższego Dealera opon. Dodatkowo akcję będzie wspierać ogólnopolska kampania billboardowa, która będzie widoczna w 16 głównych miastach od 1 do 30 listopada br.
Źródło: Goodyear