logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimna filtracja: Filmy edukacyjne podkreślą atuty Lecha Premium

  PR 19.04.2013, przeczytano 1886 razy
ilustracjastrzałka

Krystaliczne orzeźwienie, które porusza wszystko, to główny motyw nowej kampanii marketingowej Lecha Premium. Kampania podkreślająca walory tego produktu startuje 22 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimna-filtracja%3A-filmy-edukacyjne-podkresla-atuty-lecha-premium,18495,artykul.html

30-sekundowy spot reklamowy oraz 3 filmy edukacyjne podkreślają atuty Lecha poddawanego procesowi zimnej filtracji. To ona nadaje piwu najwyższy stopień klarowności, dzięki czemu Lech jest krystalicznie orzeźwiający. Spot reklamowy trafi do telewizji, a razem z filmami edukacyjnymi pojawi się także w Internecie, m.in. na platformach VOD i na fanpage’u marki. Dodatkowo, prowadzona będzie kampania zasięgowa w Internecie i na portalach społecznościowych. W działaniach marketingowych marka wykorzysta także technologię QR kodów, które zostaną umieszczone na opakowaniach Lecha Premium.

W ostatnich latach nasze kampanie promocyjne skupiały się na emocjach i okazjach, w których pojawia się Lech Premium. W tym roku chcielibyśmy powiedzieć także coś więcej na temat korzyści samego produktu. Lech Premium będzie pierwszą polską marką piwa na rynku, która wykorzysta proces zimnej filtracji w komunikacji. Zamierzamy pokazać, że dzięki temu Lech orzeźwia nie tylko smakiem ale również idealną przejrzystością. A krystalicznie orzeźwiające piwo oznacza produkt najwyższej jakości” – mówi Maciej Derda, dyrektor marek Lech i Dębowe Mocne.

Szykujemy też niespodziankę dla fanów tej marki - cykl 3 filmów, w których dowiedzą się interesujących faktów o zimnie, klarowności i oczywiście ... orzeźwieniu - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

Emisja spotu reklamowego we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rozpocznie się 22 kwietnia. Filmy edukacyjne trafią do sieci w maju.

Kampanię reklamową realizuje agencja McCann Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za aktywności w Internecie odpowiada agencja John Pitcher. KV przygotowała agencja Mango Design, a materiały POS Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jak zwykle korporacyjne piwne bla, bla...
Co ma stopień klarowności do "krystalicznego" orzeźwienia?

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764