Krystaliczne orzeźwienie, które porusza wszystko, to główny motyw nowej kampanii marketingowej Lecha Premium. Kampania podkreślająca walory tego produktu startuje 22 kwietnia.
30-sekundowy spot reklamowy oraz 3 filmy edukacyjne podkreślają atuty Lecha poddawanego procesowi zimnej filtracji. To ona nadaje piwu najwyższy stopień klarowności, dzięki czemu Lech jest krystalicznie orzeźwiający. Spot reklamowy trafi do telewizji, a razem z filmami edukacyjnymi pojawi się także w Internecie, m.in. na platformach VOD i na fanpage’u marki. Dodatkowo, prowadzona będzie kampania zasięgowa w Internecie i na portalach społecznościowych. W działaniach marketingowych marka wykorzysta także technologię QR kodów, które zostaną umieszczone na opakowaniach Lecha Premium.
„W ostatnich latach nasze kampanie promocyjne skupiały się na emocjach i okazjach, w których pojawia się Lech Premium. W tym roku chcielibyśmy powiedzieć także coś więcej na temat korzyści samego produktu. Lech Premium będzie pierwszą polską marką piwa na rynku, która wykorzysta proces zimnej filtracji w komunikacji. Zamierzamy pokazać, że dzięki temu Lech orzeźwia nie tylko smakiem ale również idealną przejrzystością. A krystalicznie orzeźwiające piwo oznacza produkt najwyższej jakości” – mówi Maciej Derda, dyrektor marek Lech i Dębowe Mocne.
Szykujemy też niespodziankę dla fanów tej marki - cykl 3 filmów, w których dowiedzą się interesujących faktów o zimnie, klarowności i oczywiście ... orzeźwieniu - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.
Emisja spotu reklamowego we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rozpocznie się 22 kwietnia. Filmy edukacyjne trafią do sieci w maju.
Kampanię reklamową realizuje agencja McCann Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za aktywności w Internecie odpowiada agencja John Pitcher. KV przygotowała agencja Mango Design, a materiały POS Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.
Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA