logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimnotłoczony - Opus B dla Hortex

  PR 02.09.2019, przeczytano 1839 razy
ilustracjastrzałka

Hortex się zmienia i to widać. Właśnie wystartowała kampania najnowszego produktu – soków Zimnotłoczonych, która ukazuje całkowicie nowe oblicze doskonale znanej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimnotloczony---opus-b-dla-hortex,383796,artykul.html

Wprowadzeniu na rynek nowego produktu w kategorii soków NFC – Zimnotłoczonych – towarzyszy komunikacja marketingowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty na pozycjonowaniu "Hortex. Prosto z natury".

- Świat natury to świat wielobarwny, dlatego stawiamy na mocną paletę kolorystyczną. Nowa strona wizualna skupia się na tym, co istotne i naturalne dla marki: owoce, warzywa i produkty. Proste, wyraziste, plakatowe podejście do elementów graficznych i animacyjnych buduje wizerunek marki nowoczesnej i dynamicznej, a także autentycznej i bliskiej – wyjaśnia Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B

- Cele biznesowe, które postawiliśmy przed marką Hortex wymagały zmiany pozycjonowania. Strategia, jaką obraliśmy ma na celu między innymi dotarcie do młodszej grupy odbiorców – mówi Michał Szewczyk, Dyrektor Kategorii Soki/Nektary/Napoje

Z owoców wyciskamy więcej

Nowość w portfolio Zimnotłoczone soki Hortex skierowana jest do młodych osób, które chcą żyć pełnią życia. Korzyść większej dawki witamin i energii każdego dnia, jaką dostarczają soki Zimnotłoczone, autorzy koncepcji kreatywnej przekazali w bardzo wizualny i energetyczny sposób, bez zbędnych słów.

- Nowy Hortex jest bliżej konsumenta. Jest integralną częścią jego świata i pragnień. Towarzyszy jego aktywnościom. Pomaga mu prowadzić bardziej intensywny tryb życia w myśl idei przewodniej kampanii, czyli „Wyciskamy więcej z owoców, żebyś Ty wyciskał więcej z życia” – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Nowa linia soków Zimnotłoczonych składa się z czterech smaków: Jabłko polskie, Multiwitamina z afrykańskim mango, Pomarańcza brazylijska oraz Pomidor prowansalski.

ilustracjastrzałka

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki. Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił Mediacom. Projekt nowego logo Hortex oraz projekty opakowań soków Zimnotłoczonych stworzyła agencja Opus B Brand Design. Autorem muzyki do spotu jest Auer – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów młodego pokolenia.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764