logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimny Lech - afery ciąg dalszy

   03.08.2010, przeczytano 4126 razy

Jak czytamy na portalu Onet.pl, choć kontrowersyjny baner reklamowy na hotelu Forum znika, to fakt ten wywołany jest zakończeniem umowy na wynajem powierzchni, zaś sama identyfikacja z hasłem "Zimny Lech" będzie kontynuowana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimny-lech---afery-ciag-dalszy,11038,artykul.html

Mimo zapowiedzi zniknięcia baneru, w mediach wciąż pojawiają się głosy krytyczne wobec kampanii - ostatnim była daklaracja "Ja też do ust już piwa Lech nie wezmę" Jarosława Gowina w TVN24. Tymczasem cytowani przez Onet specjaliści od wizerunku mówią, że rezygnacja z hasła byłaby nieuzasadniona. Jednocześnie podkreślają oni, że poleganie na badaniach marketingowych było złym pomysłem - wystarczyłoby ich zdaniem zwykłe wyczucie. Badania konsumenckie, które nie wykazały ryzyka dla realizacji kampanii przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Starcom.

W dniu wczorajszym reklama została zdjęta, jednak wbrew pierwszym doniesieniom nie dlatego, że Kompania Piwowarska się ugięła - powierzchnia na Forum była wykupiona do końca lipca. Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej, przeprosił wszystkich urażonych hasłem, zapowiedział jednak, że kampania będzie kontynuowana.

Dobrym podsumowaniem sprawy jest wypowiedź Piotra Czarnowskiego z First PR: "To, co chcieli osiągnąć, osiągnęli z nawiązką. Teraz o Lechu mówi cała Polska. Choć cała sprawa nie jest warta uwagi. Zainteresowane są głównie media. Gdyby nie one, opinia publiczna pewnie nie przywiązywałaby takiej wagi do sprawy."

Czytaj więcej na Onet.pl

Źródło: Onet.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jaka afera? Co ja mam zrobić jak mi się wszystko z chusteczką kojarzy?

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764