logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowa kampania marek Goodyear, Dunlop i Dębica

  PR 21.10.2014, przeczytano 1083 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła zimową kampanię promocyjną. Tym razem działaniami reklamowymi zostały objęte trzy marki: Goodyear, Dunlop i Dębica. Dla każdej z nich przygotowano odmienne, dopasowane do jej specyfiki kampanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowa-kampania-marek-goodyear%2C-dunlop-i-debica,22976,artykul.html

Cel dla każdej marki jest inny, dlatego też tak ważne jest zróżnicowanie narzędzi przekazu, odpowiednie dla realizacji tych założeń oraz gwarantujące efektywne dotarcie do właściwej grupy docelowej. Dlatego każda marka prowadzi odmienne, profilowane i niezależne działania reklamowe. Nasze przekazy promocyjne pojawiają się w różnego typu mediach, jak telewizja i radio, czy też Internet i aplikacje mobilne, a także POS’y w punktach sprzedaży” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Dyrektor Marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie.

Goodyear – Made to feel good

Zimowa kampania Goodyeara koncentruje się na haśle „Made to feel good” używanym przez markę od ponad roku. W ten sposób Goodyear podkreśla nie tylko bezpieczeństwo jako kluczową wartość, ale zwraca również uwagę na znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu podróżowania. W kampanii pojawia się informacja o tegorocznej nowości zimowej: oponie Goodyear UltraGrip 9, zapewniającej m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu.

Z zimową kampanią Goodyear jest obecny w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. 20-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w kanałach ogólnopolskich, m.in. w TVN, TVP (kanały tematyczne) oraz w Polsacie (kanały tematyczne). Dodatkowo Goodyear przygotował kampanię internetową: bannery i formaty video promujące nową UltraGrip 9 pojawiają się na stronach o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej. Wspiera je kampania w wyszukiwarkach i aplikacjach mobilnych.

Dunlop internetowo i mobilnie

Tymczasem marka Dunlop po raz kolejny przygotowała na tegoroczny sezon zimowy silną kampanię internetową. Działania marketingowe w sieci podkreślają sportowy charakter marki oraz prezentują doskonałe właściwości zimowej opony Dunlop Winter Sport 4D.

W ramach kampanii na stronach o tematyce motoryzacyjnej, biznesowej i lifestyle’owej pojawiły się bannery promujące oponę Dunlop Winter Sport 4D. Dodatkowo uruchomiona została kampania w aplikacjach mobilnych, takich jak yanosik, oraz kampania na Facebooku.

Dębica stawia na radio

W sezonie zimowym 2014/2015 promowana będzie również rodzima marka GGP, czyli Dębica. W wybranych stacjach radiowych pojawiają się spoty reklamowe promujące oponę Dębica Frigo HP, w których podkreślane są bardzo dobre właściwości zimowe ogumienia, a w szczególności wyjątkowa trwałość tego modelu. Ta ostania wyrażona jest w haśle przewodnim: „Dębica Frigo HP. Na zimę, na wiele zim!” Kampania jest prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych: RMF, RMF Maxx, Radiu Zet, Programie Trzecim Polskiego Radia oraz w lokalnych rozgłośniach radia Złote Przeboje.

Dębica Frigo HP jest również promowana w Internecie za pomocą kampanii bannerowej oraz kampanii w wyszukiwarkach internetowych.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Universal McCann, natomiast za przygotowanie kreacji oraz adaptację materiałów – agencja reklamowa GPD Advertising.

Źródło: Goodyear Dunlop Tires

Dodatkowe informacje:

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764