logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowa kampania marki Lech Premium

  PR 04.01.2019, przeczytano 1141 razy
ilustracjastrzałka

Leszek powraca w zimowej odsłonie! W najnowszym spocie marki udowadnia, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta. Zgodnie z tradycją w ręce konsumentów oddał także limitowaną edycję puszki, dzięki której odkryjemy zimową magię niezależnie od otaczającej aury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowa-kampania-marki-lech-premium,380688,artykul.html

Leszek przenosi góry do miasta! Zgodnie z zimową tradycją już od listopada na sklepowych półkach czekają wyjątkowe puszki Leszka z limitowanej edycji. Tym razem pojawiły się na nich góry opisane w charakterystyczny dla marki, przewrotny sposób. Wśród oznaczonych na puszce nazw szczytów, znalazły się m.in. Szczyt Wszystkiego, Zaszczyt czy Górna Półka. Za wyjątkowym projektem stoi Zuza Sadlik, która stworzyła także wcześniejsze odsłony limitowanych puszek Leszka.   

W ramach kampanii reklamowej marka stworzyła także 15-sekundowy spot, który swoją premierę miał 27 grudnia. W reklamie przedstawione zostało spowite zimową aurą miasto, zza którego wyrastają górskie szczyty, przenosząc magiczny, zimowy klimat do centrum miejskiego zgiełku. Leszek kocha miejski styl życia, jednak nie chce rezygnować z tego, co najlepsze podczas zimowych miesięcy. Dzięki niemu możemy cieszyć się mroźnym klimatem niezależnie od okoliczności. Spot emitowany jest w telewizji oraz na VOD. Dodatkowo, w ramach kampanii stworzono także kreacje na nośniki OOH zlokalizowane w południowej Polsce.

ilustracjastrzałka

Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja GPD, za produkcję – dom produkcyjny DYNAMO zaś za postprodukcję – DELAPOST. Kampania digital prowadzona jest przez Cut The Mustard, działania PR przez Tailor Made PR, zaś zakup mediów przez Zenith Optimedia.  

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764