
Wielokanałowa kampania portalu Nieruchomosci-online.pl potrwa do końca stycznia. Marka po raz pierwszy jest obecna także w serwisach Spotify i Player.pl. Zimowa kampania portalu ogłoszeniowego wpisuje się w wyjątkowy czas na rynku nieruchomości. Jak wskazują dane, to właśnie na przełomie roku i w styczniu Polacy zawsze najchętniej przeglądają oferty mieszkań, domów i działek na sprzedaż.
Aby trafić do szerokiego grona poszukujących, kampania Nieruchomosci-online.pl jest jednocześnie realizowana w telewizji, radiu i internecie. Spoty reklamowe pojawiają się w sieci TVN Warner Bros. Discovery (m.in. TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7 i HGTV), w stacjach RMF FM i Radio ZET, na platformach Spotify i Player.pl, a także na stronach serwisów informacyjnych (m.in. tvn24.pl, tvnmeteo.pl, eurosport.tvn24.pl).
– Za nami cały rok intensywnej pracy nad promocją portalu, ale w 2023 również wchodzimy z przytupem. To dokładnie zaplanowana szeroka kampania skierowana do osób w wieku 30+, z dopasowanej pod rynek nieruchomości grupy docelowej osób z odpowiednim dochodem. Wszystko po to, aby skierować na ogłoszenia prezentowane na portalu jak najwięcej osób poszukujących nowego mieszkania, domu czy działki – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.
Źródło: Nieruchomosci-online.pl