logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowa kuchnia w kampanii Cukru Królewskiego

  PR 27.11.2015, przeczytano 1021 razy
ilustracjastrzałka

Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowa-kuchnia-w-kampanii-cukru-krolewskiego,26684,artykul.html

Słodkie gesty

Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która po raz trzeci zawita do wybranych polskich miast. W listopadzie internauci zdecydowali, że w tym roku za słodkie gesty otrzymamy cieplutkiego gofra w: Szczecinie, Białymstoku, Łodzi i po raz trzeci w Krakowie. Pierwszych 500 życzliwych i serdecznych mieszkańców każdego z wymienionych miast, którzy przyjdą na spotkanie z ekipa gofrobusa, otrzyma też szablony do dekoracji cukrem pudrem. Słodki pojazd odwiedzi pierwsze z miast już 28-29 listopada, a pozostałe - w trzy kolejne przedświąteczne weekendy. Informacji o terminie i lokalizacji gofrobusa szukać można m.in. na: https://www.facebook.com/ZycieJestSlodkie. Okazję do skosztowania słodkości oprószonych cukrem pudrem będą mieli również klienci 30 wybranych sklepów wielkopowierzchniowych. Degustacje odbędą się w weekendy 12-13 oraz 19-20.12.2015.

www.zimowakuchnia.pl

Kolejnym elementem kampanii bożonarodzeniowej Cukru Królewskiego będzie promocja konsumencka, która potrwa od 1 do 20 grudnia 2015 r.  W tym czasie każdy, kto zakupi dwa dowolne produkty tej marki (z wyłączeniem cukru białego 1 kg), będzie mógł otrzymać ściereczkę kuchenną z oryginalnym hasłem. Wyróżni ona kuchnię i z pewnością wywoła uśmiech na twarzach odwiedzających nas gości. Schemat jest niezwykle łatwy: po dokonaniu zakupu należy odwiedzić stronę www.zimowakuchnia.pl, odpowiedzieć na proste pytanie weryfikujące, wybrać wzór ściereczki, odesłać go wraz ze skanem lub zdjęciem paragonu pod wskazany adres i czekać na listonosza. Do rozdania jest aż 3 000 ściereczek kuchennych. Każdy konsument może dokonać dowolnej liczby zgłoszeń, dzięki czemu ma szansę otrzymać większą liczbę ściereczek.

Promocja konsumencka poza działaniami PR wsparta zostanie reklamą w mediach, która pojawi się m.in. w: kobiecych, kulinarnych i lifestylowych serwisach online, na internetowej platformie telewizyjnej – TVN Player, w wyszukiwarce internetowej Google oraz w prasie konsumenckiej.

Za działania z zakresu ATL, BTL oraz experiential marketing odpowiada dział client service agencji Havas Engage Warsaw. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Arena Media Communications. Za komunikację PR odpowiada krakowska agencja Open Media.

Źródło: Südzucker Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764