logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowa odsłona kampanii Żubra

  PR 15.12.2016, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

Żubr kontynuuje strategię silnego wsparcia mediowego swojego piwa. Prezentując nowy spot zimowy, odwołuje się też do sezonowości życia w Puszczy Białowieskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowa-odslona-kampanii-zubra,30859,artykul.html

– Żubrowe historie kreujemy w taki sposób, aby odwoływały się do naturalnego porządku rzeczy w puszczy. Wpisując się w rytm natury, budujemy autentyczność. Mamy też szansę wzmocnić dodatkowo relacje z fanami. - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager w Kompanii Piwowarskiej     

Nowy 15-sekundowy spot Żubra można oglądać w mediach społecznościach marki od 12 grudnia, zaś w telewizji emisja odbędzie się 19 grudnia. Tradycyjnie już Żubr pełni rolę strażnika puszczy, który dba o porządek w lesie. Całość kończy humorystyczne hasło „Para Żubrów działa najlepiej”.

Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19, a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764