logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowe działania marketingowe Goodyear i Dunlop

  PR 04.11.2011, przeczytano 1404 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię reklamową opon marek premium: Goodyear i Dunlop. Będzie ona prowadzona dla opon Goodyear w prasie oraz telewizji, a dla Dunlopa – w Internecie i w mediach społecznościowych do połowy listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowe-dzialania-marketingowe-goodyear-i-dunlop,13832,artykul.html

Działania dla marki Goodyear koncentrują się na telewizji oraz prasie. Kreacje reklamowe są związane z promocją nowej zimowej opony Goodyear UltraGrip 8, która jest następczynią jednej z najlepiej sprzedających się opon zimowych w Polsce: Goodyear UltraGrip 7+. Goodyear UltraGrip 8 - pierwsza opona z bieżnikiem kierunkowym z zastosowaniem opatentowanej technologii Goodyear 3D-BIS (ang. Block Interlocking System) na całej rzeźbie bieżnika - już uzyskała bardzo dobre wyniki w niezależnych testach takich organizacji, jak TÜV SÜD Automotive, czy ADAC oraz w rankingach magazynów motoryzacyjnych.

W telewizji spoty emitowane są na antenach stacji ogólnopolskich oraz telewizji tematycznych. Dodatkowo marka Goodyear została sponsorem głównego wydania wiadomości sportowych w TVN oraz programu ‘Raport’ w TVN Turbo. Publikacje w prasie pojawiają się w magazynach motoryzacyjnych, life-stylowych oraz tygodnikach opinii.

Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires Polska i agencję reklamową GPD. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dunlop – marka opon dla kierowców, którzy cenią sobie dynamiczne prowadzenie i radość z jazdy – kładzie w tym sezonie jesienno-zimowym nacisk zwłaszcza na obecność w Internecie i mediach społecznościowych. Kreacje reklamowe związane są z promocją nowości - opony zimowej klasy Ultra High Performance: Dunlop SP WinterSport 4D, która jest następczynią opony Dunlop SP WinterSport 3D, aż czterokrotnie uznawanej przez ADAC za najlepszą oponę zimową.

Promocja połączona jest z konkursem "Dunlop FunMachine 4D", w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Kampania pojawia się m.in. na portalach, w serwisach specjalistycznych, a także na YouTube oraz Facebooku. Głównym celem działań Dunlopa w Internecie jest dotarcie z informacjami o najnowszej oponie zimowej Dunlop SP WinterSport 4D, a także wzmocnienie wizerunku marki.

Kreację kampanii przygotowała firma Goodyear Dunlop Tires Polska oraz agencja Upgrade Marketing, która zajęła się również zakupem mediów.

„Wprowadzamy w tym sezonie dwie nowe opony zimowe o doskonałych parametrach. Zarówno Goodyear UltraGrip 8, jak i Dunlop SP WinterSport 4D to opony, w których zastosowano innowacyjne rozwiązania technologiczne, jeszcze bardziej zwiększające bezpieczeństwo i komfort jazdy w zimowych warunkach” – powiedział Jarosław Szczepański, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce.

„Na rynek trafiły niedawno, a już osiągnęły znakomite rezultaty w testach przeprowadzonych przez prestiżowe niemieckie magazyny motoryzacyjne ‘Auto Zeitung’ i ‘Auto Motor und Sport’ oraz niemieckie i austriackie instytuty badawcze: ADAC i ÖAMTC” – dodał J. Szczepański.

Źródło: Goodyear

Dodatkowe informacje:

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą
w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia około 72 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764