logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowe róże w Królewskim Ogrodzie Światła

  PR 04.12.2020, przeczytano 404 razy
ilustracjastrzałka

Tysiące bajecznie kolorowych róż po raz kolejny rozświetlą pałacowe ogrody w Wilanowie. A dzięki nowoczesnej technologii goście zobaczą spektakularne widowisko z mieniącą się taflą wody i ruchem kwiatów. Ogród Różany w Królewskim Ogrodzie Światła będzie dostępny dla zwiedzających w reżimie sanitarnym już od 5 grudnia. Otwarcie bram o godzinie 16.00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowe-roze-w-krolewskim-ogrodzie-swiatla,389465,artykul.html

– To już tradycja, że wilanowskie ogrody mienią się światłami o tej porze roku. Choć ten sezon jest inny niż poprzednie, dzięki wprowadzonym przez muzeum dodatkowym środkom bezpieczeństwa jak stacje do dezynfekcji rąk przy wejściu, goście czują się pewnie i chętnie odwiedzają ogrody – mówi Grzegorz Mazur, kierownik Działu Rekonstrukcji Historycznej i Sprzedaży w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie i dodaje, że o popularności zimowej odsłony ogrodów decydują: nietuzinkowy pomysł, rozmach oraz precyzja wykonania, a także odwołania świetlnej wystawy do historii miejsca.

Ogrody przy Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie od kilku sezonów notują ogromny wzrost frekwencyjny właśnie w sezonie zimowym. Ekspozycję od jej pierwszej edycji odwiedziło łącznie ponad milion osób.

Po otwarciu ogrodu północnego i wschodniego, teraz do królewskich ogrodów powraca, uwielbiany przez warszawian, Ogród Różany. Tworzy go aż sześć tysięcy mieniących się białą, złotą i różową barwą kwiatów. Każda z róż jest indywidualnie programowana, dzięki czemu wszystkie tworzą kolorowy, falujący kobierzec.

Na całość składa się ponad 30 tysięcy energooszczędnych diod eko-LED, które zużywają zaledwie 1,8 kw/h, czyli tyle, ile zużywa czajnik elektryczny w ciągu godziny. Z kolei przy produkcji gałęzi oplatających pergole wykorzystany został druk 3D. To sprawia, że wyglądają niczym przyniesione prosto z lasu.

Doskonałym miejscem do zrobienia pamiątkowego zdjęcia jest fontanna ze słynnym chłopcem i łabędziem. To tu, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii, goście mogą zobaczyć migoczącą taflę wody, do złudzenia przypominającą prawdziwe wodne lustro.

ilustracjastrzałka

– Motyw łabędzia zaczerpnęliśmy z mitologicznej postaci Ledy, ale jego postać odnaleźliśmy też w rozświetlonej przez nas, ogrodowej fontannie – mówi Michał Kwasieborski, Head of Design Multidekor, firmy która zaprojektowała i wykonała świetlną ekspozycję.

Stworzenie koncepcji świetlnej wystawy i jej realizacja to wielkie wyzwanie zarówno na poziomie projektowym, jak i produkcyjnym. Królewski Ogród Światła ze wszystkimi swoimi niepowtarzalnymi atrakcjami rok rocznie przyciąga tysiące zwiedzających.

– Ten projekt jest dla nas absolutnie wyjątkowy, unikalny w skali Europy. Nie tylko ze względu na kontekst miejsca, jego historię i znaczenie na mapie Warszawy, ale także przez wzgląd na szacunek, jakim się cieszy wśród warszawian – wyjaśnia Kwasieborski.

Cała wilanowska wystawa wykorzystuje oświetlenie ledowe, na które składa się poł miliona energooszczędnych diod eko-LED pobierających kilka razy mniej energii niż tradycyjne żarówki. Ponadto do produkcji iluminacji wykorzystane zostały ręcznie robione materiały, które mogą być wielokrotnie przetwarzane z zachowaniem najwyższych standardów.

Świetlną ekspozycję można oglądać w ogrodach Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie codziennie do 28 lutego 2021 roku.

W związku obecnym czasem pandemii muzeum wprowadziło dodatkowe środki ochrony osobistej. Przy wejściu na gości czekają profesjonalne stacje do dezynfekcji rąk. Z myślą o bezpieczeństwie zwiedzających wprowadzono też limit wejść. Teraz jest to 400 osób na godzinę – co kwadrans wpuszczanych jest maksymalnie 100 gości. Odwiedzający są zobowiązani do noszenia maseczek ochronnych.

Organizatorzy zachęcają także do kupowania biletów online, za pośrednictwem strony internetowej muzeum. Królewski Ogród Światła zaprasza w godzinach 16.00-21.00.

ilustracjastrzałka

Źródło: Multidekor

www.multidekor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pivot agencji Adrebellion w kierunku eksperckich kursów video
Agencja AdRebellion rozpoczęła produkcję kursów online poświęconych videomarketingowi. Eksperci agencji będą dzielić się wiedzą dotyczącą różnych aspektów marketingu z wykorzystaniem platform video.
Big Picture realizuje działania komunikacyjne dla marek z portfolio William Grant & Sons
Do klientów agencji Big Picture dołączyła globalna marka alkoholi premium, William Grant & Sons. Agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji i realizację działań PR dla poszczególnych kampanii produktowych marek luksusowych, takich jak Glenfiddich czy The Balvenie, w tym m.in. limitowanej edycji Glenfiddich 21YO Chinese New Year.
Neonet – jeden z liderów sprzedaży w branży RTV/AGD w Polsce – oraz agencja performance marketingu Harbingers rozpoczęli planowaną na dwa lata współpracę, której celem jest wyraźne zwiększenie sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania Google (SEO) w sklepach neonet.pl i neo24.pl oraz ambitny rozwój Performance Content Marketingu.
Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764