logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowy Narodowy: E.Wedel partnerem strategicznym

  PR 03.12.2019, przeczytano 1107 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę 30 listopada PGE Narodowy po raz siódmy oficjalnie zamienił się w krainę zimowej rozrywki. Podczas inauguracji organizatorzy ogłosili plan dostępnych atrakcji na najbliższy sezon, opowiedzieli o największych planowanych wydarzeniach tegorocznej edycji, a także przedstawili partnera strategicznego - markę E.Wedel. W dniu otwarcia warszawiacy mogli podziwiać m.in. uroczystą iluminację świątecznej choinki. Relację video można obejrzeć na fanpage’u FB Radia Zet, który jest patronem medialnym wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowy-narodowy%3A-e.wedel-partnerem-strategicznym,384962,artykul.html

Zimowe Miasteczko już otwarte

Na odwiedzających czekają przede wszystkim dwa duże lodowiska, Lodowisko E.Wedel oraz lodowisko A, na którym w piątkowe i sobotnie wieczory, odbywać się będzie impreza muzyczna, której towarzyszyć będą liczne konkursy. Niesamowitą atrakcją zarówno dla dzieci, jak i dorosłych będzie również 12-metrowa Górka Lodowa E.Wedel przeznaczona do zjazdów na pontonach wprost z trybun. Na fanów sportowej rywalizacji czekać będą tory do curlingu, a na kochających jazdę na rolkach, deskorolkach i longboardach, największy w stolicy kryty skatepark. Ten ostatni, zlokalizowany jest na parkingu PGE Narodowego na poziomie -4 oraz ma także dodatkową przestrzeń na poziomie -2, przeznaczoną do prowadzenia warsztatów.

ilustracjastrzałka

Strefa Czekolady na Zimowym Narodowym

Tegoroczna Strefa Czekolady przypadnie do gustu fanom słodkich codziennych przyjemności oraz gier i zabaw. W dniu otwarcia główną atrakcją oferowaną przez E.Wedel była pyszna wedlowska gorąca czekolada, a już od 9 grudnia marka zaprasza mieszkańców Warszawy i okolic do uczestnictwa w grach i zabawach, takich jak Czekoladowe Puzzle lub Czekoladowy Quiz, które uprzyjemnią czas spędzony w Zimowym Miasteczku. Dodatkowo w grudniu w Strefie Czekolady wyeksponowana będzie imponująca rzeźba przygotowana przez Maestro Czekolady Janusza Profusa oraz Mistrzynię Czekolady Joannę Profus z 56 kg czekolady E.Wedel.

Przyjemne Poniedziałki

Partner strategiczny tegorocznej edycji Zimowego Narodowego wprowadzi jeszcze jedną atrakcję, tzw. Przyjemne Poniedziałki z marką E.Wedel. W każdy poniedziałek począwszy od 9 grudnia wystarczy przedstawić przy kasie paragon na dowolne zakupy produktów E.Wedel na kwotę 15 zł, aby otrzymać darmową wejściówkę do Zimowego Miasteczka.

ilustracjastrzałka

Zima z Wedlem

Wyjątkowe atrakcje oferowana przez E.Wedel na Zimowym Narodowym to początek Zimy z Wedlem, cyklu akcji, które odbywać się będą w Polsce w grudniu oraz w okresie ferii zimowych, aż do końca lutego 2020. Już wkrótce marka ogłosi więcej szczegółów związanych z tym projektem.

Źródło: E.Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764