ZINA polska marka odzieży i sprzętu piłkarskiego oraz piłek – stworzyła kolekcję inspirowaną barwami narodowymi, która dedykowana jest najmłodszym kibicom polskiej reprezentacji piłkarskiej. Celem stworzenia kolekcji jest zwrócenie uwagi na wartość wspólnego kibicowania, promocja produktów marki Zina oraz wzmocnienie pozycji firmy na rynku. Kolekcja dostępna jest w drogeriach Rossmann w całej Polsce do 8 czerwca.
Sukcesy polskich piłkarzy w eliminacjach do zbliżającego się mundialu i biało-czerwone barwy narodowe stały się inspiracją dla projektantów ZINA do stworzenia tej wyjątkowej kolekcji. Kolekcja skierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 15 lat, a w jej skład wchodzą ubrania – koszulki, spodenki, koszulki polo, skarpetogetry – oraz akcesoria piłkarskie i lifestylowe w tym m.in.: piłki, worki i plecaki. Mundialowy niezbędnik dla najmłodszych to połączenie szacunku dla symboli narodowych i tradycji z nowoczesnym wzornictwem, wysoką jakością wykonania i użytecznością poszczególnych produktów.
– Tak przygotowaną mundialową kolekcją strojów i akcesoriów chcemy podkreślić dużą wartość wspólnego, rodzinnego kibicowania podczas piłkarskich rozgrywek. Chcemy również zwrócić uwagę klientów na ofertę naszej firmy, która obejmuje szerokie portfolio odzieży, piłek, czy akcesoriów treningowych. Oferowane przez nas produkty cechują się dbałością o detale, odpowiadają najnowszym trendom i cechują się najwyższą jakością wykonania. Jestem przekonany, że polska młodzież i rodziny zaufają naszej marce i będą cieszyć się wspólnym kibicowaniem. – mówi Jakub Karpiński, dyrektor marki ZINA.
To kolejna dedykowana realizacja marki ZINA. Po współpracach z Coca-Cola, PZPN, czy Stadionem Śląskim do grona partnerów ZINA dołącza największa sieć drogerii w Polsce Rossmann.
Prace nad stworzeniem biało-czerwonego kompletu ubrań i akcesoriów trwały od połowy 2017 roku.
Źródło: ZINA