logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zina wyprodukowała mundialową kolekcję dla drogerii Rossmann

  PR 23.05.2018, przeczytano 1412 razy
ilustracjastrzałka

ZINA polska marka odzieży i sprzętu piłkarskiego oraz piłek – stworzyła kolekcję inspirowaną barwami narodowymi, która dedykowana jest najmłodszym kibicom polskiej reprezentacji piłkarskiej. Celem stworzenia kolekcji jest zwrócenie uwagi na wartość wspólnego kibicowania, promocja produktów marki Zina oraz wzmocnienie pozycji firmy na rynku. Kolekcja dostępna jest w drogeriach Rossmann w całej Polsce do 8 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zina-wyprodukowala-mundialowa-kolekcje-dla-drogerii-rossmann,36600,artykul.html

Sukcesy polskich piłkarzy w eliminacjach do zbliżającego się mundialu i biało-czerwone barwy narodowe stały się inspiracją dla projektantów ZINA do stworzenia tej wyjątkowej kolekcji. Kolekcja skierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 15 lat, a w jej skład wchodzą ubrania – koszulki, spodenki, koszulki polo, skarpetogetry – oraz akcesoria piłkarskie i lifestylowe w tym m.in.: piłki, worki i plecaki. Mundialowy niezbędnik dla najmłodszych to połączenie szacunku dla symboli narodowych i tradycji z nowoczesnym wzornictwem, wysoką jakością wykonania i użytecznością poszczególnych produktów.

ilustracjastrzałka

– Tak przygotowaną mundialową kolekcją strojów i akcesoriów chcemy podkreślić dużą wartość wspólnego, rodzinnego kibicowania podczas piłkarskich rozgrywek. Chcemy również zwrócić uwagę klientów na ofertę naszej firmy, która obejmuje szerokie portfolio odzieży, piłek, czy akcesoriów treningowych. Oferowane przez nas produkty cechują się dbałością o detale, odpowiadają najnowszym trendom i cechują się najwyższą jakością wykonania. Jestem przekonany, że polska młodzież i rodziny zaufają naszej marce i będą cieszyć się wspólnym kibicowaniem. – mówi Jakub Karpiński, dyrektor marki ZINA.

To kolejna dedykowana realizacja marki ZINA. Po współpracach z Coca-Cola, PZPN, czy Stadionem Śląskim do grona partnerów ZINA dołącza największa sieć drogerii w Polsce Rossmann.

Prace nad stworzeniem biało-czerwonego kompletu ubrań i akcesoriów trwały od połowy 2017 roku.

Źródło: ZINA

www.zina.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764