logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange

  PR 13.09.2019, przeczytano 434 razy
ilustracjastrzałka

Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zintegrowana-kampania-captain-jack-pirate-orange,383957,artykul.html

– Captain Jack to piwo adresowane do młodych, ciekawych świata ludzi, którzy w towarzystwie przyjaciół chętnie odkrywają nowe imprezowe smaki i horyzonty. Nasza zadziorna papuga – Captain Jack, zaprasza do porzucenia rutyny i opuszczenia bezpiecznego portu, by wyruszyć w rejs ku przygodzie. Wprowadzenie wariantu Pirate Orange to kolejna doskonała okazja do spotkań towarzyskich i wypłynięcia na szerokie imprezowe wody – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki. – Dla wszystkich fanów marki Captain Jack przygotowaliśmy konkurs z nagrodami, które rozkręcą niejedną imprezę, dlatego zachęcamy do zaglądania na nasz profil na Facebooku – dodaje.

Intensywny kolor oraz atrakcyjny projekt opakowania przykuwają wzrok. Dzięki wyróżnialnym materiałom POS oba warianty Captain Jack zyskają doskonałą widoczność w punktach sprzedaży. Pirate Orange będzie szeroko dystrybuowany i dostępny w sklepach w całej Polsce, a także wybranych lokalach gastronomicznych w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml. Atrakcyjny wizualnie i wyróżnialny karton zbiorczy zawiera 18 butelek piwa. Rekomendowana cena wynosi 3.99 zł w handlu tradycyjnym i 3.79 zł w nowoczesnym.

Premierze Pirate Orange towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która potrwa od września do listopada br. Kampania obejmuje spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania digital, w social mediach oraz PR, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Działania w social mediach wesprą influencerzy ze świata muzyki, blogosfery i szeroko pojętej rozrywki m.in. znany raper W.E.N.A. (działający również pod pseudonimem WuDoE i Montana Maxx), ulubienica publiczności MTV Music Polska – Nina Cieślińska, taneczny wulkan energii Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz oraz rozgrzewający w tym sezonie do pomarańczowości parkiet – DJ NOZ.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764