logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange

  PR 13.09.2019, przeczytano 1070 razy
ilustracjastrzałka

Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zintegrowana-kampania-captain-jack-pirate-orange,383957,artykul.html

– Captain Jack to piwo adresowane do młodych, ciekawych świata ludzi, którzy w towarzystwie przyjaciół chętnie odkrywają nowe imprezowe smaki i horyzonty. Nasza zadziorna papuga – Captain Jack, zaprasza do porzucenia rutyny i opuszczenia bezpiecznego portu, by wyruszyć w rejs ku przygodzie. Wprowadzenie wariantu Pirate Orange to kolejna doskonała okazja do spotkań towarzyskich i wypłynięcia na szerokie imprezowe wody – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki. – Dla wszystkich fanów marki Captain Jack przygotowaliśmy konkurs z nagrodami, które rozkręcą niejedną imprezę, dlatego zachęcamy do zaglądania na nasz profil na Facebooku – dodaje.

Intensywny kolor oraz atrakcyjny projekt opakowania przykuwają wzrok. Dzięki wyróżnialnym materiałom POS oba warianty Captain Jack zyskają doskonałą widoczność w punktach sprzedaży. Pirate Orange będzie szeroko dystrybuowany i dostępny w sklepach w całej Polsce, a także wybranych lokalach gastronomicznych w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml. Atrakcyjny wizualnie i wyróżnialny karton zbiorczy zawiera 18 butelek piwa. Rekomendowana cena wynosi 3.99 zł w handlu tradycyjnym i 3.79 zł w nowoczesnym.

Premierze Pirate Orange towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która potrwa od września do listopada br. Kampania obejmuje spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania digital, w social mediach oraz PR, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Działania w social mediach wesprą influencerzy ze świata muzyki, blogosfery i szeroko pojętej rozrywki m.in. znany raper W.E.N.A. (działający również pod pseudonimem WuDoE i Montana Maxx), ulubienica publiczności MTV Music Polska – Nina Cieślińska, taneczny wulkan energii Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz oraz rozgrzewający w tym sezonie do pomarańczowości parkiet – DJ NOZ.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764