logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda

  PR 20.09.2018, przeczytano 561 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zintegrowana-kampania-suszarki-infinity-marki-vileda,379415,artykul.html

Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Zintegrowana kampania promocyjna potrwa aż pięć tygodni w okresie od września do października 2018 r. Infinity zadebiutuje również w Przyjaciółkach, Rodzince.pl i Misji Ratunkowej (product placement). Działania będą wspierane na FB i poprzez PR oraz w punktach sprzedaży.

W 2017 Vileda zwiększyła rynkowy udział w kategorii Laundry Care wprowadzając nowy asortyment suszarek na pranie. Nowe modele powstały w oparciu o technologie oraz rozwiązania przemyślane na nowo i są odpowiedzią na wszystkie potrzeby konsumentów. W myśl hasła „Suszarki dobrze pomyślane” konstruktorzy marki Vileda przeanalizowali cały proces suszenia od nowa i przygotowali propozycje zróżnicowane pod względem funkcjonalności, rozmiarów i przeznaczenia. Wszystko po to, aby ułatwić użytkownikom codzienne suszenie prania i sprawić, by było jeszcze efektywniejsze. Rozbudowanie oferty sprawiło, że dziś Vileda jest rozpoznawalną marką w kategorii suszarek na pranie w Polsce.

Źródło: Vileda

Dodatkowe informacje:

Suszarka Infinity to jeden z najbardziej zaawansowanych konstrukcyjnie modeli w ofercie producenta. Zastosowanie sprytnych rozwiązań, sprawia, że jest wyjątkowo funkcjonalna - przydatna na duże pranie, zarówno jeśli chodzi o jego ilość, jak i gabaryty. Podwyższony stelaż można rozsunąć i dopasować do potrzebnych akurat rozmiarów, a teleskopowe linki regulować do wymiarów od 186 cm aż do 257 cm. To udogodnienie w prosty sposób pozwala dostosować wielkość suszarki do ilości i gabarytów suszonych rzeczy, np. pościeli, ręczników czy obrusów. W zależności od potrzeb, po pełnym rozłożeniu suszarki, można zmieścić na niej nawet do trzech prań. Ze względu na swoją elastyczność sprawdza się zarówno na mniejszych, jak i większych powierzchniach. Kolejne ułatwienie to grube druty – zapobiegają powstawaniu zagnieceń na tkaninach, tym samym skracając czas prasowania. Suszarka Infinity posiada dodatkowo specjalny wieszak na drobną bieliznę. Jej uniwersalność i mobilność zwiększona została również przez nogi zakończone obudowanymi kółkami. Oznacza to, że wygodnie można ją przesuwać bez konieczności podnoszenia z ciężkim, mokrym praniem.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764