logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zintegrowany kurs PR - rusza nowa edycja szkolenia LSPR

  PR 27.01.2008, przeczytano 1900 razy

Rozpoczął się nabór do nowej edycji szkolenia „Zintegrowane podejście do Public Relations” organizowanego przez Związek Firm Public Relations na licencji szkoły London School of Public Relations (LSPR) z Wielkiej Brytanii. Kolejne grupy rozpoczną zajęcia 26 lutego, 5 i 13 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zintegrowany-kurs-pr---rusza-nowa-edycja-szkolenia-lspr,6702,artykul.html

Szkolenie LSPR jest organizowane w Polsce od 8 lat. Oparte jest o program przygotowany specjalnie przez specjalistów i uznane autorytety PR z Wielkiej Brytanii, gdzie kurs został zatwierdzony między innymi przez Krajowy Związek Dziennikarzy – National Union of Jurnalists (NUJ) i wspierany jest przez Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations w Wielkiej Brytanii – Public Relations Consultants Association (PRCA).

Kurs trwa 15 tygodni, zajęcia odbywają się raz w tygodniu, w wybrany dzień (wtorek, środa lub czwartek) w godzinach popołudniowych. Do grona wykładowców należą najlepsi specjaliści PR na polskim rynku – kadra zarządzająca agencji PR zrzeszonych w Związku. Są to eksperci posiadający uznane doświadczenie dydaktyczne:

· Bogdan Biniszewski – prezes agencji Compress, wiceprezes zarządu ZFPR;

· Barbara Czerniawska – account director ITBC Communication;

· Joanna Delbar – prezes agencji Telma Group Communications;

· Agnieszka Dziedzic – prezes agencji Feedback Hill&Knowlton;

· Norbert Kilen – dyrektor strategiczny agencji On Board PR;

- Adam Łaszyn – prezes Alert Media Communication, wiceprezes zarządu ZFPR;

· Mariusz Pleban – partner zarządzający Multi Communications;

· Agata Samcik – account manager agencji Compress;

· Ryszard Solski – dyrektor generalny agencji Sigma International, wiceprzewodniczący Rady ZFPR;

· dr Andrzej Stolarczyk – prezes agencji RPR Group, wiceprezes zarządu ZFPR;

· Rafał Szymczak – dyrektor i partner zarządzający agencji Profile;

· Paweł Trochimiuk – prezes Partner of Promotion, prezes zarządu ZFPR;

· Anita Zdrojewska – prezes agencji Publink.

W trakcie szkolenia są omawiane wszystkie najważniejsze tematy z obszaru Public Relations. Oprócz zagadnień teoretycznych prezentowane są case studies i prowadzone ćwiczenia praktyczne. Wśród tematów znajdują się m.in.: strategia i planowanie, współpraca z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, Internet i nowoczesne technologie, etyka zawodowa.

Do grona absolwentów szkolenia należą przedstawiciele wielu międzynarodowych firm i instytucji. Do dziś kurs ukończyło w Polsce ponad 300 osób. Wszyscy absolwenci otrzymują oryginalny dyplom z Londynu potwierdzający odbycie szkolenia. Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na www.zfpr.pl lub uzyskać w biurze ZFPR.

Źródło: ZFPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764