logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim

  PR 23.02.2018, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zjazd-reklamy-2018%3A-seanse-z-multikinem-na-stoku-narciarskim,35564,artykul.html

Uczestnicy Zjazdu, równolegle do śledzenia rywalizacji sportowej, mają niepowtarzalną okazję uczestniczyć w pokazach filmowych, które odbywać się będą w specjalnym namiocie na stoku narciarskim. Jako sponsor strategiczny Multikino Media zadbało o to, aby w repertuarze pojawiły się najciekawsze propozycje filmowe. Codziennie wyświetlane będą inne produkcje. W programie znalazły się, m.in.: najlepsze reklamy z całego świata prezentowane podczas Cannes Lions: Imagination Day, a także znakomite filmy o zimowych sportach ekstremalnych. Pokazany zostanie ponadto dokument muzyczny „Sztuka rapu”. Z kolei wieczorami na uczestników czeka program złożony z filmów fabularnych – motywem przewodnim są silne i niezależne kobiety. 8 marca przedpremierowo wyświetlony zostanie film „Kobieta sukcesu” z Agnieszką Wiedłochą w roli głównej. Dzień później uczestniczy Zjazdu zobaczą znakomity dramat „Jestem najlepsza. Ja, Tonya” z fantastyczną kreacją Margot Robbie, a w sobotę, 10 marca -  komediodramat „Madame” z Toni Colette i Herveyem Keitelem.

Organizatorem Zjazdu Reklamy 2018 jest agencja Mediasplit. Wydarzeniu patronują m.in. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz polski oddział IAA.

Zjazd Reklamy to wydarzenie istniejące od 2001 roku. Popularność, jaką cieszy się w środowisku mediów i marketingu, zawdzięcza przede wszystkim temu, że stanowi bardzo dobrą, nieformalną platformę networkingową. Łączy w sobie prawdziwą rywalizację sportową podczas slalomu narciarskiego (8 marca) z luźnym podejściem do nart podczas zjazdu kreatywnego (9 marca).

Multikino Media to broker reklamy kinowej – spółka, która w 2012 roku wyodrębniła się z Multikina. Od początku specjalizowała się w realizacji akcji reklamowych, sponsorskich, crosspromocyjnych o niestandardowym charakterze, wykorzystując potencjał sieci 32 kin Multikino oraz współpracujących z brokerem kin niezależnych. Do wielu spektakularnych akcji obsługiwanych przez Multikino należą: realizowane od wielu lat wyłącznie w Multikinie transmisje Ligi Mistrzów, pokazy Mundialu na wielkim ekranie czy streamingi live turniejów e-sportowych.

Program filmowy podczas Zjazdu Reklamy 2018:

8 marca, godz. 17:30

„Kobieta sukcesu” – przedpremierowo!
reż. Robert Wichrowski
Polska 2018, czas trwania: 1h45’
występują: Agnieszka Więdłocha, Mikołaj Roznerski, Bartosz Gelner, Małgorzata Foremniak


9 marca Multikino Media na stoku (namiot):

godz. 10:15

„Jeremy Jones: Jeszcze dalej”
reż. Jeremy Jones
USA 2012, 1h25’
występują: Jeremy Jones, Ryland Bell, Terje Håkonsen


godz. 12:00

Cannes Lions Imagination Day
część pierwsza
Pokaz Cannes Lions Imagination Day to niepowtarzalna okazja żeby zobaczyć najbardziej kreatywne filmy nagrodzone w tym roku na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Prezentowane filmy wyznaczają trendy oraz standardy kreatywności w nowoczesnej komunikacji marketingowej.

godz. 14:00

„Wszystko, co mogę”
reż. Eric CorslandDave Mossop
USA 2011, 1h25’


godz. 17:30

„Jestem najlepsza. Ja, Tonya”
reż. Craig Gillespie
USA 2018, 1h59’
występują: Margot Robbie, Allison Janney, Bobby Canavale


10 marca Multikino Media na stoku (namiot):

godz. 10:15

„The Crash Reel - jazda życia”
reż. Lucy Walker
USA 2013, 1h30;


godz. 12:00

Cannes Lions Imagination Day
Część druga programu najbardziej kreatywnych kampanii reklamowych z całego świata.

godz. 14:00

„Sztuka rapu”
reż. Ice-T
USA, Wielka Brytania 2012, 1h46’

10 marca

godz. 17:30

„Madame”
reż. Amanda Sthers
Francja 2017, 1h31’
występują: Toni Colette, Harvei Keitel

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764