logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zjednoczenie.com dla marek Vistula i Wolczanka

  PR 10.10.2006, przeczytano 8394 razy
ilustracjastrzałka
Vistula - strona główna

Agencja interaktywna zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka, należących do nowo powstałej spółki Vistula & Wólczanka S.A. Strony www.vistula.pl i www.wolczanka.com.pl, prezentujące jesienne kolekcje mody, wyróżnia dyskretna elegancja połączona z czytelnym intuicyjnym systemem nawigacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zjednoczenie.com-dla-marek-vistula-i-wolczanka,4571,artykul.html

Przyjęta w nowej jesiennej odsłonie Vistuli konstrukcja logiczna i graficzna ułatwia nawigację zwłaszcza tym, którzy cenią swój czas i szybko chcą dowiedzieć się, co jest modne tej jesieni.

Wtajemniczonym w niuanse oferowanej przez Vistulę odzieży mężczyznom szybki wybór doskonale ułatwi zaznaczony na stronie głównej kolekcji podział na trzy wiodące linie: Vistula, Lantier i Vistula for Porsche. Więcej kryje się pod dyskretnie umieszczonym przyciskiem menu. Projektanci strony umieścili tu nie tylko informacje o firmie, adresach salonów, programach lojalnościowych, ale dodali także atrakcyjne tapety, e-kartki i film.

Każda z kolekcji prezentowana jest w starannie dopracowanej oprawie graficznej, łączącej materiał fotograficzny, z możliwością powiększenia prezentowanego zdjęcia, tekstową warstwę informacyjną o prezentowanych elementach odzieży z filmami z planu sesji zdjęciowych.

W równie estetycznej i czytelnej formie prezentowana jest jesienna kolekcja marki Wólczanka. Uwagę zwraca kontrastowa kolorystyka oprawy graficznej łącząca czerń z zimną stalą. Dużego formatu zdjęcia, prezentujące kolejne elementy kolekcji, umożliwiają przyjrzenie się z bliska fakturze materiałów i detalom wykończenia ubiorów. Wizyta w wirtualnym salonie na pewno zachęci do odwiedzin w tych „realnych”, których adresy można oczywiście również znaleźć w serwisie.

Strona udostępnia także informacje o właścicielu marki i jego działaniach sponsoringowych. Tak jak w przypadku serwisu Vistuli, można stąd ściągnąć modną tapetę lub wysłać e-kartkę.

– Chcieliśmy, aby w obydwu projektach ubrania grały główną rolę w serwisie – mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów w zjednoczenie.com. – W oprawie graficznej do minimum ograniczyliśmy wszelkie ozdoby i wzory, zyskując dzięki temu czystość i przejrzystość serwisu.

Obie marki mają w Polsce długą historię i przez lata zdobyły uznanie i przywiązanie rzeszy klientów, dlatego też w internetowych prezentacjach główny nacisk położono na aktualną ofertę, a nie na przedstawienie samej, połączonej niedawno, firmy. Pokazane w serwisach aktualne trendy w modzie męskiej na pewno zainteresują i zainspirują osoby ceniące szyk i elegancję.

– Jest to pierwsza realizacja naszej agencji dla Vistula & Wólczanka S.A.– kontynuuje Sławomir Ziętarski. – Budowa obydwu serwisów była dla nas dużym wyzwaniem, głównie ze względu na szeroki zakres prac, obejmujący stworzenie wielu serwisów dla marek o różnym charakterze. W przypadku branży odzieżowej ważnym czynnikiem w pracy i aktualizacji serwisów jest czas wchodzenia kolekcji do sklepów i działania promocyjne. Nasza praca jeszcze się nie skończyła –w przyszłości na stronach Vistuli i Wólczanki będzie można znaleźć informacje o konkursach, wyprzedażach, promocjach itp.

Trwają już prace nad serwisami kolejnych marek: Luigi Vesari i Lettfield (moda męska) oraz Andre Renard (moda damska). W planach jest też modyfikacja serwisu korporacyjnego Vistula & Wólczanka S.A.

Źródło: zjednoczenie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon podczas targów Fespa 2019
Podczas zbliżających się targów FESPA 2019 (14-17 maja 2019 r., Monachium, Niemcy) Canon – stoisko B5-E30 – zaprezentuje ofertę dla producentów oznakowania i grafiki, dzięki której będą oni mogli rozwijać swój biznes. W strefie Canon można będzie sprawdzić w jaki sposób zwiększona wydajność operacyjna i wysokomarżowe aplikacje...
Nowa odsłona centrum pieczątek i małej poligrafii Euro-stempel w Bielsko-Białej
Jedno z najstarszych i najbardziej znanych centrum pieczątek i małej poligrafii, mieszczący się w Bielsku-Białej doczekał się rewitalizacji marki. W ramach przedsięwzięcia lukaszmajewski.com zaprojektował wygląd marki, opracował sposób i kanały komunikacji, zachęcające do kontaktu z firmą.
Yieldriser wzmacnia dział techniczny
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział techniczny i stawia na rozwój technologii.
Blogerzy „Busem przez Świat” w wiosennej odsłonie Katalogu Nagród BP
„Daj sobie powód do radości” – to hasło przewodnie najnowszej edycji Katalogu Nagród BP.  Za jego koncepcję kreatywną, oprawę i kreacje graficzne oraz promocję odpowiada agencja reklamowa PA.
Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764