logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zjednoczenie.com dla marek Vistula i Wolczanka

  PR 10.10.2006, przeczytano 9921 razy
ilustracjastrzałka
Vistula - strona główna

Agencja interaktywna zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka, należących do nowo powstałej spółki Vistula & Wólczanka S.A. Strony www.vistula.pl i www.wolczanka.com.pl, prezentujące jesienne kolekcje mody, wyróżnia dyskretna elegancja połączona z czytelnym intuicyjnym systemem nawigacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zjednoczenie.com-dla-marek-vistula-i-wolczanka,4571,artykul.html

Przyjęta w nowej jesiennej odsłonie Vistuli konstrukcja logiczna i graficzna ułatwia nawigację zwłaszcza tym, którzy cenią swój czas i szybko chcą dowiedzieć się, co jest modne tej jesieni.

Wtajemniczonym w niuanse oferowanej przez Vistulę odzieży mężczyznom szybki wybór doskonale ułatwi zaznaczony na stronie głównej kolekcji podział na trzy wiodące linie: Vistula, Lantier i Vistula for Porsche. Więcej kryje się pod dyskretnie umieszczonym przyciskiem menu. Projektanci strony umieścili tu nie tylko informacje o firmie, adresach salonów, programach lojalnościowych, ale dodali także atrakcyjne tapety, e-kartki i film.

Każda z kolekcji prezentowana jest w starannie dopracowanej oprawie graficznej, łączącej materiał fotograficzny, z możliwością powiększenia prezentowanego zdjęcia, tekstową warstwę informacyjną o prezentowanych elementach odzieży z filmami z planu sesji zdjęciowych.

W równie estetycznej i czytelnej formie prezentowana jest jesienna kolekcja marki Wólczanka. Uwagę zwraca kontrastowa kolorystyka oprawy graficznej łącząca czerń z zimną stalą. Dużego formatu zdjęcia, prezentujące kolejne elementy kolekcji, umożliwiają przyjrzenie się z bliska fakturze materiałów i detalom wykończenia ubiorów. Wizyta w wirtualnym salonie na pewno zachęci do odwiedzin w tych „realnych”, których adresy można oczywiście również znaleźć w serwisie.

Strona udostępnia także informacje o właścicielu marki i jego działaniach sponsoringowych. Tak jak w przypadku serwisu Vistuli, można stąd ściągnąć modną tapetę lub wysłać e-kartkę.

– Chcieliśmy, aby w obydwu projektach ubrania grały główną rolę w serwisie – mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów w zjednoczenie.com. – W oprawie graficznej do minimum ograniczyliśmy wszelkie ozdoby i wzory, zyskując dzięki temu czystość i przejrzystość serwisu.

Obie marki mają w Polsce długą historię i przez lata zdobyły uznanie i przywiązanie rzeszy klientów, dlatego też w internetowych prezentacjach główny nacisk położono na aktualną ofertę, a nie na przedstawienie samej, połączonej niedawno, firmy. Pokazane w serwisach aktualne trendy w modzie męskiej na pewno zainteresują i zainspirują osoby ceniące szyk i elegancję.

– Jest to pierwsza realizacja naszej agencji dla Vistula & Wólczanka S.A.– kontynuuje Sławomir Ziętarski. – Budowa obydwu serwisów była dla nas dużym wyzwaniem, głównie ze względu na szeroki zakres prac, obejmujący stworzenie wielu serwisów dla marek o różnym charakterze. W przypadku branży odzieżowej ważnym czynnikiem w pracy i aktualizacji serwisów jest czas wchodzenia kolekcji do sklepów i działania promocyjne. Nasza praca jeszcze się nie skończyła –w przyszłości na stronach Vistuli i Wólczanki będzie można znaleźć informacje o konkursach, wyprzedażach, promocjach itp.

Trwają już prace nad serwisami kolejnych marek: Luigi Vesari i Lettfield (moda męska) oraz Andre Renard (moda damska). W planach jest też modyfikacja serwisu korporacyjnego Vistula & Wólczanka S.A.

Źródło: zjednoczenie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764